Infinity Labs תעניק ל-70 חיילים משוחררים הכשרה להיי-טק בחינם

לכבוד יום העצמאות ה-70, החברה פתחה מרכז מיוחד לפניות של חיילים משוחררים ותבחר עד 70 המתאימים ביותר להכשרה חינמית לפיתוח תוכנה במסלול בן כשבעה חודשים ● חיילים שהשתחררו בשנתיים האחרונות יכולים להגיש מועמדות עד ה-30 במאי 2018

חיים גירון, מנכ"ל אינפיניטי לאבס. צילום: אריאל בשור

Infinity Labs R&D מבית מטריקס, המבצעת הסבות למקצועות הפיתוח, הודיעה כי לרגל יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל היא תעניק ל-70 חיילים משוחררים תוכנית הכשרה חינמית וייחודית למקצועות פיתוח התוכנה.

לצורך העניין פתחה Infinity Labs R&D מרכז מיוחד שירכז את פניות החיילים המשוחררים המעוניינים לבצע הכשרה מקצועית ולהשתלב בתעשיית ההיי-טק. מתוך סך כל הפניות, מתכוונת Infinity Labs R&D לבחור עד כ-70 חיילים משוחררים שיעמדו בתנאי הסף ולהכשיר אותם ללא עלות למקצועות פיתוח תוכנה במסלול אינטנסיבי בן כשבעה חודשים, בסופו מסיימים הלומדים עם ניסיון המקביל לבוגר אוניברסיטה בעל יותר משנתיים ניסיון ומתחילים לעבוד באחת מחברות ההיי-טק המובילות בישראל.

המודל החינמי של Infinity Labs R&D מאפשר למשתתפים להשתלב בהצלחה בתפקידי פיתוח תוכנה משמעותיים. תכנית זו מציידת את בוגריה בכלים ויכולות חשובות כגון למידה עצמית, חשיבה מחוץ לקופסא, מציאת פתרונות מהירים ויעילים, היכרות ועבודה עם טכנולוגיות שונות, עם שיטות העבודה בהיי-טק ועוד. במהלך שנת הלימודים תשע"ז, Infinty Labs R&D הכשירה יותר מפתחי תוכנה מרוב המוסדות האקדמאיים בישראל.

Infinity Labs R&D

Infinity Labs R&D

לדברי חיים גירון, מנכ"ל ומייסד Infinity Labs, "ההיי-טק הישראלי נחל הצלחות רבות במהלך 70 שנות עצמאותנו, ואנחנו ב-Infinity מאמינים שבאמצעות הידע, הניסיון והעבודה הוא ימשיך להסב גאווה רבה לארץ ישראל עוד שנים רבות".

"באמצעות המרכז החדש לחיילים משוחררים, אנחנו גם נותנים להם הזדמנות להשתלב בשוק הטכנולוגי הצומח והרווחי וגם תורמים לפתרון בעיית כוח האדם החמורה הקיימת בישראל על ידי הזרמת עובדים איכותיים המספקים תוצאות מיידיות. אנחנו גאים לתת בחזרה לחיילינו אשר תרמו לנו רבות במהלכם שירותם הצבאי".

לסיכום אמר גירון כי, "Infinity Labs R&D מזמינה את כל מי שחשקה נפשו להשתלב בתחום המבוקש והמתגמל של פיתוח תוכנה לבוא אלינו. המתאימים יזכו להכשרה ללא עלות וישתלבו אחריה בחברות המובילות בישראל. Infinity Labs R&D עונה על המחסור החמור של מפתחי תוכנה שיש כיום בישראל על ידי הסבה/הכשרה איכותית ומקצועית. בוגרי ההכשרה שלנו מצליחים יותר מבוגרי תואר ראשון עם מעל לשנתיים ניסיון, וכל זה תוך שבעה חודשים בלבד".

ליצירת קשר עם המרכז המיוחד לחיילים משוחררים: 4963* או [email protected].

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים