אביב לא מתעורר: המסתורין מאחורי העדכון הגדול של מיקרוסופט

לפי התחזיות, הענקית הייתה אמורה כבר אתמול (ג') להתחיל לשחרר את "עדכון היוצרים של האביב", אך בפועל זה לא קרה ● נכון לעכשיו גם אין הודעה ברורה של החברה מתי זה בדיוק יקרה

Windows 10

משתמשי Windows 10 שמחכים לעדכון הגדול החדש של מערכת ההפעלה שלהם, ימשיכו לחכות בינתיים.

למרות שלפי התחזיות מיקרוסופט (Microsoft) הייתה אמורה כבר אתמול (ג') להתחיל לשחרר את "עדכון היוצרים של האביב" (Windows 10 Spring Creators Update), בפועל זה לא קרה. נכון לעכשיו גם אין הודעה ברורה של החברה מתי זה בדיוק יקרה.

בנוסף, לא ממש ברור מדוע יש עיכוב בהשקה של הגרסה החדשה שמספרה 1803, וייתכן שהסיבה היא תקלה שהתגלתה ברגע האחרון ממש. בדרך כלל החברה גם מלווה את ההשקה הציבורית של עדכון גדול ל-Windows 10 בשורת מאמרים מקדימים, ובינתיים גם אלו לא הגיעו לרשת.

מי נרדם בשמירה?

בינתיים מיקרוסופט שחררה אתמול שורה ארוכה של עדכונים שקשורים למוצריה השונים, כולל כמה שהיו בעצם אמורים להיות כלולים בעדכון האביב החדש. למעשה, חלק מהעדכונים מיועדים עבור אלו שנמצאים בתוכנית הבטא ולמעשה כבר התקינו במחשביהם את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה. אלו שכבר התקינו את העדכונים יראו שהמערכת שלהם הוקפצה לגרסת Build שמספרה 17133.73, שהיא גרסת ה-RTM המעודכנת של העדכון הגדול שאמור היה להיות כבר מושק.

לפי ההערכות ברשת, נכון לעכשיו הציפיות הן שמיקרוסופט תתחיל בהשקה בכל זאת לפני סוף החודש, וזאת במטרה שלא לחרוג מלוח הזמנים הקבוע שלה לעדכוני האביב/סתיו של Windows 10.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים