מטריקס תשווק בישראל את RapidMiner האמריקנית

במסגרת שיתוף הפעולה, מטריקס תהיה אחראית מלבד השיווק, על שירות ותמיכה בפלטפורמה ● את פתרון החברה ניתן להטמיע On Premise או במודל מבוסס ענן

מוטי הדס, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה ומוביל הקוד הפתוח במטריקס. צילום: יח"צ

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, תייצג בבלעדיות את RapidMiner, פלטפורמת ה-Data Science  מבוססת קוד הפתוח ומדורגת כמובילה עולמית על ידי גרטנר (Gartner). את פתרון החברה ניתן להטמיע On Premise או במודל מבוסס ענן.

במסגרת שיתוף הפעולה מטריקס תהיה אחראית על שיווק, שירות ותמיכה בפלטפורמה.

הפלטפורמה של RapidMiner מספקת All in one Solution לצוותי ה-Data Science בארגון, כולל  הכנת המידע, Machine Learning, אנליטיקה ומודלי חיזוי מתקדמים, עם מעל ל-300 אלף משתמשים.

באמצעות יכולות עיצוב Workflow מהירות ויכולות אוטומציה מתקדמות של הפלטפורמה, מסוגל הארגון לבנות מודלים מבוססי Machine Learning ולהטמיע אותם בהליך היצור והפיתוח במהירות מירבית.

RapidMiner מפחיתה את המורכבות בהליך האנליטיקה והעברת המידע באמצעות אינטגרציה מובנית למגוון פתרונות קוד פתוח נפוצים בתחום כגון Hadoop ,Tensorflow ,Spark ועוד.

שיתוף פעולה טבעי

לדברי מוטי הדס, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה ומוביל הקוד הפתוח במטריקס, "RapidMiner מספקת פתרון אנליטיקה באמצעות מסגרות המבוססות תבניות (Template based framework) וממשק UI קל ונוח לשימוש, ובכך מפחיתה את הצורך בכתיבת קוד, מגדילה משמעותית את מהירות המימוש העסקי וצמצום השגיאות בתהליך. RapidMiner מספקת תהליכי Data Mining & Machine learning כגון: טעינת מידע וטרנספורמציה, עיבוד נתונים, סטטיסטיקה, הערכות, חיזוי ופריסת מידע".

"שיתוף הפעולה של מטריקס ושל RapidMiner, הינו טבעי ויפיק תוצרים איכותיים ומעולים עבור לקוחותינו הקיימים והפוטנציאליים".

פרד גדלינג, SVP ב-RapidMiner, אמר כי "הבחירה במטריקס כנציגתנו בישראל הייתה פשוטה. היה לנו חשוב לשתף פעולה עם חברה מנוסה ובעלת הון אנושי איכותי, ולכן בחרנו בה".

"הפלטפורמה שלנו מספקת מענה מלא, גם לשלב התכנון והפיתוח וגם לשלב הרצת התהליך והנגשתו למערכות הקצה. הוכחנו לאורך השנים את היותנו מובילים בתחום עם מעל 300 אלף Data Scientists העושים בה שימוש והיותה המובילה בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים