תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » 7,000 גיליונות – עם הפנים לעתיד
יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים

גיליון ה-7,000 של ה-Dailymaily

7,000 גיליונות – עם הפנים לעתיד

מהעיתון הראשון בתחום, דרך הפקס-עיתון הראשון ועד למהדורה הדיגיטלית - היינו ונהיה כאן כדי לשרת אתכם, הקוראים, ולהביא לכם את המידע העדכני ביותר בעולמות ה-IT, ההיי-טק והטכנולוגיה

מאת 9 באפריל 2018, 12:24 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר גוגל+ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

עם הופעת גיליון ה-7,000, כל מה שאנחנו יכולים לאחל לעצמנו הוא שנמשיך לשרת וללוות אתכם באשר אתם עוד הרבה שנים

כאשר תקבלו הערב (ב') לתיבת המייל שלכם את מהדורת ה-Dailymaily היומית, כבכל ערב בשנים האחרונות, תבחינו כי הגיליון הזה נושא את המספר 7,000 .

עבורנו, באנשים ומחשבים, זה לא עוד מספר בנומרטור. אנחנו כאן כבר מ-1981, עם מדיה שעוסקת בעולמות ה-IT, ההיי-טק והטכנולוגיה, כולל השבועון הראשון בתחום והפקס-עיתון הראשון, שנשלח ב-28 בדצמבר 1989 ונקרא בוקר טוב. מהר מאוד הוא הפך למוצר מבוקש, שכל מי שהחשיב את עצמו כשחקן בשוק ההיי-טק הקפיד לקרוא אותו ולהתעדכן דרכו מה קורה בענף, בעולם בארץ, וכמובן אצל המתחרים.

הפופולריות של המהדורה הדיגיטלית שלנו, ולפני כן של הפקס-עיתון, נובעת מכמה סיבות: ראשית, היא עונה על הצורך של אנשים לדעת, ללמוד ולהבין, כי מידע הוא כוח, במיוחד בזירה העסקית שבה אנחנו חיים. סיבה נוספת היא היא שהם הוכיחו את עצמם ככלים שמסייעים לחברות בענף למנף את הפעילות שלהן ולממש את האסטרטגיות העסקיות שלהן. בנוסף, קוראינו יכולים להבחין בעקרון בולט שמאפיין אותנו: הפרדה ברורה ובהירה בין מידע מערכתי למידע שיווקי ופרסומי.

לכל אחד מסוגי מידע אלה יש מקום בניוזלטר ובפורטל שלנו. הם מקבלים את תשומת הלב הנכונה ולכן גם משיגים את התוצאות, כמו גם בגלל העובדה שההפרדה בין התוכן המערכתי לזה השיווקי מגבירה את האמון של הקוראים במידע. אמון ואמינות הם הבסיס שעליו נשען כל כלי תקשורת, מאז ומעולם. כאשר מישהו קורא ידיעה או מידע מסוימים, הוא מייחס להם את רמת האמון שהוא מרגיש כלפי אותה מדיה. הוא יודע שהידיעות הן אמינות ושקופות. וזו הסיבה, ככל הנראה, שהגענו לגיליון ה-7,000.

יש עוד סיבה לכך: הניוזלטר הוא חלק מהפעילות הכוללת של קבוצת אנשים ומחשבים, שיש לה גם פורטל, מגזין מודפס, וכן זרוע גדולה שעוסקת בהפקת כנסים ואירועים, ובייזום ועידות וכנסים. אלה מהווים אחד ממקורות המידע המרכזיים של המדיות שלנו, לשם באים לא מעט מהקוראים שלנו כדי ללמוד וגם על מנת לעשות נטוורקינג, ולאחר מכן הם קוראים על כך באתר. החברות המשתתפות בכנסים מכירות בכוח של הפורטל וה-Dailymaily לגייס אנשים ואחרי הכנס, לבשר לכל העולם על הפעילות שלהן ולראות זאת בתמונות. זהו מקור הכוח של הקהילה, שמחבר בין חבריה ומעצים אותה – ואותם.

"כיכר השוק של ענף הטכנולוגיה"

לקראת הופעת הגיליון הזה פנינו לכמה אנשי יחסי ציבור ותיקים, שעובדים אתנו שנים רבות, כדי לשמוע מהם איך הם רואים את ה-Dailymaily ואת המדיה הטכנולוגית בכלל. רני רוגל, שהקים וניהל במשך שנים את משרד יחסי הציבור דורן, אחד הגדולים בענף, היטיב להגדיר את הניוזלטר שלנו "כיכר השוק של התעשייה". יש באמירה זו הרבה יותר ממחמאה. בעבר, כיכר השוק הייתה בסיס המרחב הציבורי, אליה הגיעו אנשים בין היתר כדי להתעדכן במה שקורה בשכונה שלהם או במדינה בכלל.

העיתונים צברו את כוחם בזכות היכולת להפיץ אותם להרבה מאוד אנשים בבת אחת. האינטרנט, המייל והרשתות החברתיות האיצו את יכולת הפצת המידע, והם עונים על הצורך של הקוראים לקבל מידע במהירות – לממשקים שהם מחוברים אליהם. כך נולדה תופעת הדיוור הישיר, שמאפשרת להעביר מידע בצורת ניוזלטר למספר גדול מאוד של מנויים. השיטה הזו נחשבת עדיין כאחד הכלים השיווקיים והמשפיעים ביותר, והניוזלטר שלנו הוא אחד מהם.

קהילה ללא מדיה תתקשה לפעול ולשרוד

פרופ' גדי אריאב, העומד בראש תחרות המנמ"ר המצטיין, נוהג לומר שקהילה ללא גיבורים לא יכולה לחיות. על אותו משקל ניתן לומר שקהילה ללא מדיה, שמחברת בין אנשיה, תתקשה לפעול ולשרוד. קוראים רבים רואים בנו "הקול של הענף". זה מחמיא לנו, אבל גם מאתגר אותנו ברמה היומית, על מנת להמשיך ולהצדיק את האמון שאנחנו מקבלים מכם, הקוראים, בכל ערב מחדש. זה לא מובן מאליו לאף אחד מהעיתונאים שעובדים במערכת שלנו. בכל יום זו מלחמה חדשה – על הסקופים ועל המידע האמין שאנחנו משתדלים לפרסם בכל ערב.

גיליון ה-7,000 יוצא כמה ימים לפני שמדינת ישראל מציינת 70 שנים לקיומה. ענף ההיי-טק הוא ללא ספק הישג והצלחה מרכזיים של המדינה. בצניעות המתבקשת, אנחנו יכולים לומר שנפלה בחלקנו הזכות להיות חלק מהקטר של המשק, כפי שנוהגים לכנות את הענף, ללוות אותו לאורך כל התחנות בעשורים האחרונים ולהיות אלה שמתעדים את אחד הדברים המופלאים ביותר במדינה, שמהווים מקור לעלייה לרגל מכל העולם.

אי אפשר, כמובן, לסכם 7,000 גיליונות בלי לציין את אלה שעומדים בראש קבוצת אנשים ומחשבים – פלי הנמר ודליה פלד. המיזם שלהם ב-1981 להקים את אנשים ומחשבים הוא אחד הסטארט-אפים היותר מוצלחים שהיו בעולם התקשורת הישראלי ב-37 השנים האחרונות. זוהי חברה שלא נחה לרגע, שאנשיה מחדשים ויוזמים בכל פעם, ופלי ודליה סוחפים אחריהם את כל העובדים המשתייכים למשפחת אנשים ומחשבים.

עם הופעת גיליון ה-7,000, כל מה שאנחנו יכולים לאחל לעצמנו הוא שנמשיך לשרת וללוות אתכם באשר אתם עוד הרבה שנים.

7,000 גיליונות – עם הפנים לעתיד Reviewed by on . כאשר תקבלו הערב (ב') לתיבת המייל שלכם את מהדורת ה-Dailymaily היומית, כבכל ערב בשנים האחרונות, תבחינו כי הגיליון הזה נושא את המספר 7,000 . עבורנו, באנשים ומחשבים כאשר תקבלו הערב (ב') לתיבת המייל שלכם את מהדורת ה-Dailymaily היומית, כבכל ערב בשנים האחרונות, תבחינו כי הגיליון הזה נושא את המספר 7,000 . עבורנו, באנשים ומחשבים Rating: 0

תגובות (2)

  • עדנה פשר

    ברכות חמות לכם מקרב הלב!

  • מושיק

    כבוד

הגיבו