קוויז – האתר הישראלי הגדול בעולם

100 מיליון גולשים בחודש, זה הנתון המרשים של האתר המציע שלל שעשועוני תוכן בנוסח "איך תיארו בתור בן או בת המין השני" ו"איזה תמונה שלך הכי פופולרית בקרב חבריך" ● מנהל האתר טוען - סוד ההצלחה הוא פשוט, אנשים מתעניינים בעיקר בעצמם וזה סוג התוכן שהאתר מייצר

תנו "להזדקן" בשקט. FaceApp. צילום: מתוך ויקיפדיה

האתר הישראלי קוויז (Kueez) – פלטפורמת משחקי סושיאל בהגדרתו – עקף את אתרי רשתות הטלוויזיה האמריקאיות ABC ו-NBC, את אתר הבידור והמוזיקה MTV, ואת האתר של ה-SUN הבריטי במידת הפופולריות שלו. האתר הגיע להיקף של 100 מיליון כניסות של גולשים שונים, שביקרו בו בחודש האחרון ויצרו כ-150 מיליון ביקורים. האתר מפעיל גם עמוד פייסבוק (Facebook) אשר לו 2.7 מיליון עוקבים.

קוויז מציע תוכן מותאם אישית לגולש, בסגנון "גלה איזה מהתמונות שלך חבריך הכי אוהבים"; "איך תיראו כמבוגרים"; "איך הייתם נראים אם הייתם מפרסמים בושם"; "איך הייתם נראים אם הייתם מהמין השני"; ועוד.

השאלונים שמופיעים בו מבוססים על אלגוריתמים שונים, והתוצאות, כך לפחות לטענת החברה ובאישוש הנתונים האחרונים, מספקים למשתמשים רגעים של כיף וצחוק, ומגוון שעשועים שונים. השימוש באתר הוא חינמי והוא מתורגם ל-23 שפות ופונה ל-200 מדינות שונות.

אתר קוויז נמצא בבעלותם של אורי מנדי, אור כצנלסון, דניאל טוני וקבוצת פרפל. לדברי מנדי, ממייסדי Kueez: "הדגש בפעילותנו הוא על יצירת תוכן מותאם אישית לגולש, המאפשר לאנשים לגלות דברים חדשים על עצמם ולשתף זאת. בקוויז לקחנו את היכולת לעורר את סקרנות הגולשים והוספנו טכנולוגיות וידיאו ועיבוד תמונה המייצרות חוויה ייחודית לכל אחד מהגולשים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים