האפליקציות הקרביות שישימו את מכות מצרים בכיס הקטן

אם הצלחתם לשרוד עד כה את פסח, ובהנחה שתצליחו לעבור בשלום את המשכו - תנו לנו לעזור לכם ולהקל על הזעם הנצבר בעזרת מספר יישומים כיפיים אשר תוכלו באמצעותם להוציא את הצרחות הנשמעות בראשכם העשוי מצות ● חג שמח!

מייסדי ווטסאפ ופייסבוק - ההתגוששות נמשכת. אילוסטרציה: R_Tavani/BigStock

שלום וברוכים הבאים לאחת התקופות הכי עמוסות והכי ארוכות של השנה. עדיין נשאר בכם כוח אחרי שבוע אחד של חופש של הילדים, ואחרי שבוע אם לא יותר של ניקיונות ברמה כזו או אחרת?

אם אתם נשארים בארץ, אז יש סיכוי טוב שכנראה גם מעט הכוחות שנותרו בכם ייגמרו פחות או יותר אחרי שארבעת הבנים שוב ייצאו מההגדה ואחרי שהצוציק התורן שוב ישיר את מה נשתנה וכולם יהיו גאים מאוד מסביב לשולחן העמוס באוכל, שרק הבליעה שלו תגרום לכם לרצות להתחיל לנוח מיד ליד השולחן.

וכן, זה עוד לפני שהשבוע הקשה באמת של חול המועד יוצא לדרך, והשאלה היא לפעמים מה עושים עם הילדים מצד אחד, ומצד שני – איך מנקים קצת את הראש או לפחות מצליחים להעביר את הזמן כשיש כמה דקות לעצמנו והדבר האחרון שאנחנו רוצים זה להפעיל את הקופסה בעוצמה שעוברת את קו עשרת האחוזים.

אז הרבה שיטות שונות להשיג זאת אבל כנראה שתצטרכו להסתפק גם הפעם, לפחות במדור הזה, באפליקציות. כמו לפני כמה חגים ארוכים וחופשות מוציאות נשמה, גם הפעם תלמדו על כמה משחקים שהמכנה העיקרי שלהם הוא חבטות וצורך מועט לחשוב, או לפחות לא להשקיע יותר מדי רצינות.

ברצינות.

לחבוט את המרחק – Baseball Boy

ברגעים אלו ממש, פחות או יותר, יוצאת לה בארצו של הדוד סם עונת בייסבול חדשה לדרך, ואין משהו שמתחבר יותר לחבטות מאשר משחק הבייסבול. עם זאת, לצערי הרב, גם אין ספורט כדור שישראלים מתחברים אליו פחות מבייסבול. אבל בכל מקרה, אין פה כוונה להציע לכם את הגרסה החדשה של MLB 9 Innings, ממש לא – ובטח אחרי פתיחה שעניינה קלות.

ו-Baseball Boy הוא ממש לא בייסבול – או יותר נכון הבייסבול הוא מעין תירוץ. מה שצריך לעשות הוא לחבוט את הכדור כמה שיותר רחוק, אבל תשכחו ממונחים של אצטדיון בייסבול ותתחילו לחשוב במונחים של כדור הארץ – המטרה היא להשיג חבטות שבעקבותיהן הכדור מתרחק עד למאות ובהמשך אלפי מטרים אל תוך נוף עירוני פחות או יותר, בין שכונות וכבישים, בין יערות ונהרות, מעל ציפורים ועננים וכל משטח על הקרקע יכול להזניק את הכדור לכל מיני גבהים וכיוונים.

והכי חשוב, מחבט בייסבול זה לחלשים. בכל שלב עוברים לדברים מעניינים יותר כמו בננה, דג וגם שיח שווארמה. כמובן שצריך לכוון לאמצע כמה שיותר, ובכל חבטה צוברים כספים בהם אפשר לשדרג את העוצמה, האלסטיות, הגובה וכדומה של המחבט התורן, והכל עטוף בגרפיקת פיקסלים גדולה צבעונית.

המשחק כל כך דבילי, ושקט לחלוטין, וקצת עמוס בפרסומות וכנראה שאתם תלחצו על הכפתור כמה מאות פעמים לפני שתבינו בכלל שאתם עושים את זה. לא סתם הוא הגיע למקום השני בקטגורית משחקי הספורט ב-App Store.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.
להורדה מ-App Store לחצו כאן.

לחבוט במדויק – Golf Clash

הנה אני הולך להרגיז עכשיו כמה אנשים: לא צריך להיות ממש חכם כדי לשחק גולף, פשוט צריך להתרכז, לכוון ולחבוט חזק בהתחלה – חלש יותר אחר כך ולהכניס את הכדור לחור. טוב, כלומר, אם בכלל תצליחו לחבוט בכדור. טוב, בטלפון זה קל, וב-Golf Clash אתם תצטרכו להכניס את הכדורים כשאתם מתחרים כדי להרוויח כסף וירטואלי מול יריבים מכל העולם, תרתי משמע – היריבים הללו הם אנשים אמיתיים, בשר ודם שהמערכת תבחר עבורכם בכל פעם שתרצו לשחק, בהתאם לרמה.

המשחק הזה, כמו חברו לעיל, ממוקם גבוה ברשימת משחקי הספורט של App Store (מקום שמיני) והוא צבעוני והוא קל למשחק, אבל נו, דורש מעט יותר מחשבה. מי שקצת מכיר את הספורט יודע שיש כמה וכמה סוגי מחבטים – עץ וברזל, לדוגמה – וכל אחד מהם גורם לכדור לעוף קצת אחרת.

גם במשחק הזה ניתן להשתמש בכסף כדי לשפר את המחבטים השונים, ויש גם ארגזים שמופיעים מדי פעם ונותנים מתנות שכוללות פיסות שדרוג, וכל שיפור שכזה משפיע על כמה היבטים של המחבט כמו עוצמה, דיוק ועוד. ב-Golf Clash גם אפשר לקנות כדורים שונים שמגיבים אחרת לחבטות, ואפשר בכל משחק לבחור משהו אחר.

המשחקונים קצרים, הכסף על השולחן, אבל כשעולים על המסלול בכל זאת צריך לשים לב למרחק של העצים מהשטח הירוק, לכיוון ועוצמת הרוח וכדומה. אבל זה עובד, וזה קל בסופו של דבר, ולתחרות אמיתית יש כוח משלה, גם אם אתם לא ממש חובבי גולף בחיי היומיום שלכם.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.
להורדה מ-App Store לחצו כאן.

לחבוט בפרצוף – FacePunch.io Boxing Arena

ובסופו של דבר מהי החבטה הגדולה מכולם? אגרוף טוב. אבל מכיוון שאנחנו בענייני הנאה ולא בענייני מכות, הכיוון הוא מסך הטלפון שמשמש במשחק הזה מעין זירת התאגרפות גדולה בה משוטטים לה לוחמים, אם אפשר לכנות כך ראשים עם צמד אגרופים לצידם, שמנסים לסחוט את קווי החיים של המתחרים האחרים באמצעים כאלה או אחרים שהם בעצם חבטות שונות ומגוונות.

את המשחק מתחילים בקטן אבל עם הזמן ועם ההצלחות, וגם הכשלונות, אפשר לחבור גם לדמויות אחרות עם סוגי חבטות אחרות. עם הזמן גם גדלים ומתפתחים והופכים לחזקים יותר כך שהקרבות הופכים לממושכים יותר מבחינתכם, ולקצרים יותר מבחינתם.

בחלל הזירה מסתובבים גם כל מיני שדרוגים זמניים, והבקרות הקלות מאפשרות להגיע אליהן, וגם לשלוט בדמות, בנוחות ובמהירות.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.
להורדה -AppStore לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים