בווייב אירופאי: וואווי השיקה את מכשיר הדגל שלה – P20

המכשיר החדש, P20, הושק בשתי תצורות - כפי שעושות מרבית היצרניות היום - שמציעות דגם פרימיום, ומכשיר אחר משוכלל יותר, הרוכב על הצלחת הדגם המוביל ובמחיר יקר

P20 של וואווי. צילום: אתר החברה

אולי על רקע הצרות שלה בארצות הברית, שגורמי ממשל בה הגדירו את וואווי (Huawei) כסיכון לביטחון לאומי, בחרה החברה הסינית, הממקומת שלישית בעולם, להשיק את מכשיר הדגל החדש שלה אתמול (ג') בפריז, עם "קריצה" לשוק האירופי.

המכשיר החדש, P20, הושק בשתי תצורות, כפי שעושות מרבית היצרניות היום, שמציעות דגם פרימיום, ומכשיר אחר משוכלל יותר, הרוכב על הצלחת הדגם המוביל, במחיר יקר.

מבחינת וואווי מדובר ב-P20 עם זיכרון RAM של 4 ג'יגה-בייט וזיכרון אחסון של 128 ג'יגה-בייט, שעלותו 649 יורו, וב-P20 Pro – בעל זיכרון RAM של 6 ג'יגה-בייט וזיכרון אחסון של 128 ג'יגה-בייט, הניתן להרחבה, שעלותו 899 יורו. גולת הכותרת – מערך צילום של שלוש מצלמות במכשיר ה-Pro.

המצלמה הקדמית של המכשירים היא באיכות 24 מגה-פיקסל, ומאפשרת צילום פורטרט, שאפשרי במכשירים המתקדמים רק במצלמות האחוריות. שני המכשירים עמידים למים ולאבק, אם כי תקן IP67 יושם רק בדגם ה-Pro, ובדגם הרגיל – תקן נמוך יותר. חיישן טביעת האצבע נשאר בכפתור הבית בשני המכשירים, והוא אף מאפשר כמה פעולות באמצעות מחוות.

בפעם הראשונה – שלוש עיניים

ראשית נציין, שה-Notch ממכשיר ה-iPhone X, שמכיל את מערך הצילום הקדמי והחיישנים כדי לפנות כמה שיותר שטח מסך ללא שוליים, מופיע גם במכשירי וואווי החדשים, שאפילו גוגל (Google) הוסיפה לו תמיכה בגרסת מערכת ההפעלה הבאה שלה, האנדרואיד P, וכנראה נזכה לראות אותו במכשירי אנדרואיד שיבואו עלינו בשנה הקרובה.

מכשיר ה-Pro הוא בעל מסך OLED בגודל 6.1 אינץ' וברזולוציה של 2240X1080, ותומך בטכנולוגיית Natural Tone Display, שמתאימה את הצבעים על המסך לתאורת הסביבה. עוד שינוי בו הוא היעדר יציאת אוזניות סטנדרטיות, ותמיכה באוזניות אלחוטיות. המכשיר הרגיל הוא בעל מסך 5.8 אינץ' עם פאנל LCD. הבדל נוסף בין המכשירים הוא סוללה בת 4,000 מילי-אמפר לשעה בדגם ה-Pro, ושל 3,400 מילי-אמפר לשעה בדגם הרגיל.

שני המכשירים נושאים את מעבד Kirin 970 החזק של וואווי, התומך באפליקציות AI הדורשות כוח עיבוד חזק, ומגיעים עם גרסת אנדרואיד 8.1, אוריאו.

דגם ה-Pro, כולל, כאמור מערך צילום מתקדם של שלוש עדשות מתוצרת החברה הוותיקה Leica , שוואווי היא הראשונה להציגו. נוסף לעדשות המצלמות באיכות של 40 מגה-פיקסל ו-8 מגה-פיקסל, עדשת המונו הנוספת מאפשרת לצלם תמונות באיכות של 20 מגה-פיקסל עם זום היברידי X5, מה שמאפשר לצלם עצמים רחוקים באיכות גבוהה מהרגיל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים