גם מוזילה נזהרת מהמלשנית החדשה בחבורה

התוסף החדש של הארגון שמכונה Facebook Container, מכיל את הגלישה לרשת החברתית ולא נותן לפייסבוק לעקוב אחרי המשתמשים לאחר מכן

משתמשים מעטים. פיירפוקס

הריקושטים סביב פייסבוק (Facebook) ממשיכים להגיע מכל מיני כיוונים. התוצרת החדשה של מסע אי-האימון נגד הרשת החברתית מגיעה מארגון מוזילה (Mozilla) כתוסף חדש עבור הדפדפן הפופולרי שלו פיירפוקס (Firefox).

התוסף, שמכונה Facebook Container, מכיל את הגלישה לרשת החברתית ולא נותן לפייסבוק לעקוב אחרי המשתמשים לאחר מכן.

כשמו כן הוא, התוסף הרשמי של מוזילה מבודד את הגלישה לפייסבוק לתוך מיכל משלה, תוך בידוד משאר התהליכים שמתבצעים בדפדפן, כולל כמובן לשוניות שפתוחות לאתרים אחרים. הבידוד הזה לפחות מקשה, גם אם מונע לחלוטין, את האפשרות של פייסבוק להשתמש בעוגיות צד שלישי כדי לעקוב אחרי הרגלי הגלישה של המשתמש.

ברגע שנכנסים לפייסבוק הוא יופעל במיכל – או ארגז חול, שלו. הסימון לכך יהיה תווית בצבע תכלת של השם Facebook עם ציור קטן של מנעול ליד. לחיצה על קישור חיצוני בתוך הדף הזה של פייסבוק תפתח את הקישור החדש בלשונית חדשה שאינה נמצאת במיכל. לחיצה על כפתור שיתוף לפייסבוק בלשוניות אחרות תפתח את חלון השיתוף כשהוא מקושר למיכל המסוים הזה.

יש לציין כמובן שהתוסף הזה לא ימנע מפייסבוק לגשת לאתרים שכבר ניתנו להם אישור בעבר להעביר מידע לרשת החברתית, וכמובן שהוא לא ימנע מחברה להשתמש במה שכבר יש בידיה וכן בכל מה שמבוצע במסגרת השירות.

מוזילה עצמה, כך לטענתה, לא שומרת מידע מהשימוש בימכל המסוים של פייסבוק.

את התוסף, עם הסברים מלאים, ניתן למצוא כאן. יש להפעיל את הדפדפן מחדש לאחר ההתקנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים