ג'ף בזוס הוציא לטיול כלב רובוט

המגה-מיליארדר, השתתף בכנס MARS שאותו יזמה חברת אמזון שלו - העוסק בתחומי למידת מכונה, אוטומטיזציית הבית, רובוטיקה וחקר החלל - פרסם תמונה שבה הוא נראה מטייל עם הכלב והתיעוד הפך לוויראלי כמעט מיד

"הלכו" לו 20 מיליארד דולר מההון. ג'ף בזוס.

ג'ף בזוס, מייסד ומנכ"ל אמזון (Amazon) והאיש העשיר בעולם הוציא את הכלב הרובוט שלו, המכונה SpotMini לטיול במהלך כנס MARS, והתיעודים של האירוע הפכו לוויראליים.

במסגרת כנס MARS – שראשי התיבות MARS מייצגים את המושגים  למידת מכונה (Machine learning), אוטומטיזציית הבית (Home Automation), רובוטיקה (Robotics) וחקר החלל (Space exploration) – אירוע של אמזון, המיועד למוזמנים בלבד שנערך ביום ב' האחרון, החליט בזוס לקחת את הכלב שלו לטיול. אבל הטיול תפס כותרות בעיקר משום עניין פעוט אחד – הכלב לא היה אמיתי, אלא רובוט.

בזוס צייץ בחשבון הטוויטר (Twitter) שלו תמונה, שבה הוא נראה פוסע כשלצידו כלב רובוט, והוסיף אליה את הכיתוב: "לוקח את הכלב החדש שלי לטיול בכנס MARS2018". בזוס הוסיף האשטאג גם לכנס וגם לחברת Boston Dynamics, שהכלב הוא מתוצרתה. המדיה החברתית הגיבה באופן מיידי עם אלפי ריטוויטים ולייקים, וכן התלוו למהלך כתבות נלהבות, כצפוי.

אירוע הטיול הלא-ממש-סתמי עם הכלב הרובוטי ייצר גם סרטון, שנראה כאילו נלקח הישר מסרט מדע בדיוני, ובו ניתן לחזות במייסד הקמעונאית העוצמתית בעולם הולך לאורך הכביש, בכנס MARS של החברה שלו בקליפורניה, כשלצידו כלב רובוט גדל ממדים.

שמו של הכלב הוא SpotMini ויש לו גוף מתכתי שחלקו צבוע בצהוב. סרטון וידיאו חדש שמציג את potMini הראה כיצד הכלב פותח דלתות באמצעות זרוע הארכה, ובווידיאו נוסף שהגיע למדיה חברתית נראה גם בזוס משחק משחק בהיפוך בקבוק (bottle flip) עם זרוע רובוטית דומה.

באותו כנס בשנה שעברה הרשים בזוס את העולם כשהציג רובוט בגובה 13 מטר, בשם Method-2, שנכנס לבמה כשהמנכ"ל המהולל יושב בתוכו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים