מוזילה החלה בהשקת גרסה 59 של פיירפוקס

מעבר לתיקוני הבעיות, מציעה הגרסה החדשה של הדפדפן עוד תוספת למעטפת הבטיחות שכיום הדפדפנים שואפים אליה: היא מנקה את הקישורים בזמן מעבר מאתר לאתר במצב גלישה "פרטי"

משתמשים מעטים. פיירפוקס

ארגון מוזילה (Mozilla) התחיל בהשקה של גרסה 59 של דפדפן האינטרנט שלו פיירפוקס (Firefox), כולל בגרסת האנדרואיד שלו, והוא אמור להיות זמין להורדה מסודרת כבר בימים הקרובים.

מעבר לתיקוני הבעיות, כמו בכל השקה, מציעה הגרסה החדשה של הדפדפן עוד תוספת למעטפת הבטיחות שכיום הדפדפנים שואפים אליה: היא מנקה את הקישורים בזמן מעבר מאתר לאתר במצב גלישה "פרטי".

במצב גלישה רגיל, וכיום ברוב הדפדפנים, בעת שעוברים מאתר למסוים לאתר אחר, או לוחצים על קישור בכתבה או באפליקציות שמקשרות לתוכן כמו קוראי RSS, בדרך כלל מעבר לכתובת של האתר אליו עוברים – לוקחים בירושה גם מה שמכיל מידע שמאפשר לזהות מאין מגיעים. הגרסה החדשה של פירפוקס אמורה, לפי החברה, למחוק את המידע המיותר הזה ולהגן טוב יותר על הפרטיות של הגולשים.

הדפדפן החדש גם תומך כעת באופן תקני ומורחב יותר בהזרמות חיות באמצעות שימוש ב-HTTP, וזה אומר שהוא יציע יותר תאימות עבור אתרים שמציעים שידורים חיים של תכני וידיאו כאלה או אחרים.

השינוי השלישי החשוב יחסית הוא האפשרות להשתמש בפיירפוקס עצמו כדי לבצע חיפושים, והכוונה היא להשתמש בו במקום Google Assistant, אבל זה עובד רק במכשירים שמבוססים על אנדרואיד 7.1.1 ומעלה וכן יש צורך בשינוי הגדרה מסוים בתפריט הגדרות היישומים של המכשיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים