תלמידים מתיכון שוהם הדריכו גמלאים מהיישוב איך להשתמש בסמארטפון

התלמידים הסבירו להם, בין היתר, איך לצלם סלפי, לשלוח ווטסאפ ולשמור על הפרטיות שלהם ● במועצה המקומית מתכוונים לבצע במהלך השנה הדרכות לתושבים על מיומנויות מחשב בסיסיות וניו-מדיה

התלמידים והגמלאים בהדרכה. צילום: יואב אגרנט, תיכון שוהם

לא מעט גמלאים מתקשים להשתמש באמצעים טכנולוגיים חדישים כמו סמארטפון. בשוהם נטלו יוזמה ו-"שידכו" להם תלמידי תיכון, כדי שיסבירו להם איך לעשות זאת.

היוזמה הגיעה מגלעד רבינוביץ', סגן ראש המועצה המקומית, בשיתוף תיכון שוהם. התלמידים נפגשו עם עשרות גמלאים בבית הגמלאי והסבירו להם כיצד משתמשים בצורה נכונה ויעילה בטלפון החכם. בין היתר, הם לימדו אותם לצלם תמונות, סרטונים וסלפי, לבנות אלבומי תמונות, ולשלוח הודעות SMS ו-ווטסאפ (WhatsApp). עוד הם לימדו אותם על רשימת אנשי הקשר, חוקי פרטיות, סריקת מסמכים ותמונות, כולל אפליקציות שימושיות לכך, שימוש ברשת אלחוטית ועוד. המפגש כלל הדרכה תיאורטית והתנסות מעשית.

לדברי רבינוביץ', "הטרנד העולמי מדבר על עיר חכמה. אצלנו, בשוהם, מדברים על קהילה חכמה – כזו שמנצלת בצורה המיטבית את הכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותה. אני מודה לתלמידי שוהם שהתנדבו כדי להדריך את תושבי היישוב במגוון נושאים טכנולוגיים ולקדם אותם בתחומים הללו".

במועצה מציינים שבהמשך השנה יתקיימו הדרכות בנושא ניו-מדיה, שתהיינה פתוחות לכלל התושבים בשוהם. התושבים המשתתפים ילמדו שם על פייסבוק (Facebook), אינסטגרם (Instagram), לינקדאין (LinkedIn) וסנאפצ'ט (Snapchat), ויקבלו הדרכה על מיומנויות מחשב בסיסיות. ההשתתפות בהדרכות היא ללא תשלום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים