הפרסומת לסלולרי שיילך איתכם עד המוות – וקצת יותר

במלודרמה סוחטת דמעות מציגה יצרנית הסלולר הסינית AGM את מכשיר X2, שהונצח בה מוחו של איש מת - וזה אפילו לא החלק הטוב של הסיפור

לנצח איתכם. צילום: marymistan/BigStock

פרסומת למכשיר סלולר בסין שאי אפשר להתעלם ממנה: במלודרמה סוחטת דמעות מציגה יצרנית הסלולר הסינית AGM את מכשיר X2, שהונצח בה מוחו של איש מת. אשתו מאושרת, עד שאסון נוסף מכה בה…

AGM היא יצרנית סינית הידועה במכשירי סלולר עמידים וקשיחים, ולפי הפרסומת הזאת, הם כנראה פועלים לנצח.

אישה ממתינה להודעה על מצבו של בעלה בבית חולים, כשהמנתח יוצא ומודיע לה שהוא מת. היא מתמוטטת מצער, אבל אז המנתח מוסיף: "אבל יש לי חדשות טובות בשבילך". הפתעה: המנתח הצליח לעשות דיגיטציה למוחו של הנפטר, ולהכניס אותו למכשיר X2 של AGM.

האישה מביטה במכשיר, ופניו של בעלה מביטות אליה. אושר. היא הולכת עם המכשיר בידה ומשוחחת עם בעלה, ואפילו שואלת אותו מה הוא רוצה לאכול. הוא רעב לטעינה… ואז, כאילו לא סבלה מספיק, הטלפון נופל מידיה לתוך נהר. היא שוב מתמוטטת מצער, עד שאדם שעומד ליד הנהר דג עבורה את המכשיר בעזרת רשת – ובעלה שוב איתה. שוב אושר.

כמו איוב "שלנו", שוב מכה האסון: כנופיה של גברים מטרידה אותה, כשהמנהיג שמעוניין בה חש אכזבה וכעס על כך שהיא נשואה – הוא מעניש את הטלפון ומשליך אותו שוב לתוך הנהר.

לא נעשה ספוילר כדי לא לקלקל לקוראינו, אבל לאחר עוד כמה "עונשים" שחוטף המכשיר, מגיע סוף טוב יחסית. בכל זאת, הוא עדיין מת, לא?

מ-AGM סיפרו, כי מאז שפורסם בסוף ינואר, זכה הסרטון ליותר משישה מיליון צפיות בפלטפורמת הווידיאו הסינית MIAOPAI.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים