ווסטרן דיגיטל מגדילה פעילותה בישראל עם קמפוס חדש בכפר סבא

"עם המיזוג של סנדסיק היו חששות שמא הבעלים החדשים לא ירצו להמשיך את הפעילות בארץ, אבל לא רק שהיא ממשיכה - גדלנו מ-600 עובדים לכ-1,000 עובדים", כך לדברי שחר בר אור, מנהל פעילות החברה בישראל

שחר בר-אור, מנהל פעילות ווסטרן דיגיטל ישראל

"ווסטרן דיגיטל ממשיכה להגדיל את פעילותה בישראל, מאז רכישת סנדיסק (SadDisk) על ידיה לפני כשנתיים", כך אמר שחר בר אור, מנהל פעילות החברה בישראל, באירוע לרגל השקת השקת My Cloud Home ומוצרי גיבוי לתמונות ולסרטים, שהתקיימה באחרונה בתל אביב.

לדבריו, "סנדיסק היתה חברה עם DNA ישראלי. הקים אותה אלי הררי, ולאחר מכן התווספה הרכישה של אם-סיסטמס שייסד דב מורן".

"עם המיזוג היו חששות שמא הבעלים החדשים לא ירצו להמשיך את הפעילות בארץ אבל הפעילות לא רק ממשיכה, אלא אף גדלה בשנתיים הללו. גדלנו מ-600 עובדים לכ-1,000 עובדים – 80% מהם מהנדסים בדרגת שכר גבוהה. אנו גאים להיות מרכז תכנון".

לדברי בר אור, "החברה שומרת על שלושת האתרים בתפן, כפר סבא ועומר. בכפר סבא היא אף רכשה קרקע לבניית קמפוס חדש הנמצא עדיין בשלבי תכנון. "ה-CTO של ווסטרן דגיטל, מרטין סינק, אמר שיש שני מקומות על כדור הארץ בהם מתרחשת חדשנות – הראשון עמק הסיליקון והשני – ישראל".

"ה-DNA שהיה בימי אם-סיסטם וסנדיסק בכל הקשור לחיבור לקהילה ממשיך. נכריז בקרוב על בוטקמפ ובשיתוף האקדמיה נכשיר עשרות בוגרי מדעים מדויקים לתחומים של מדעי המחשב ונאפשר גם לאוכלוסיות שונות להיכנס – חרדיות ערבים וכמובן האוכלוסיה הכללית".

משקיעים המון בטכנולוגיה

ווסטרן דיגיטל היא חברה ותיקה. הדיסקים הקשיחים מהווים עדיין 50% מהביזניס, בפרט לאור הביקוש העצום למרכזי נתונים, אבל הטכנולוגיה פונה יותר ויותר לפלאש ולכן יש תהליך של הסטת משאבי פיתוח לפלאש והאתר בישראל עוסק 100% בפלאש. אנו מפתחים בישראל מוצרים משובצים לטלפונים ולציודי קצה מגוונים.

בראד בנט, סגן נשיא ווסטרן דיגיטל לשיווק לערוצים, שהשתתף אף הוא במסיבת העיתונאים, אמר כי "ווסטרן דיגיטל מפעילה כעת ארבעה מותגים – ווסטרן דיגיטל לתחום האחסון, סנדיסק לתחום הנייד, G-Technology לצלמים מקצועיים וכן HGST – חברה שווסטרן דיגיטל רכשה לפני זמן מה אך רק כעת התירו הממונים על ההגבלים העסקיים בסין את המיזוג לתוך ווסטרן דיגיטל.

"ווסטרן דיגיטל היא חברת הטכנולוגיה השלישית בגודלה בכל הקשור למספר הפטנטים שהוציאה. מדובר ב-13,500 פטנטים כשרק גוגל (Google) ואפל (Apple) נמצאות מעליה. לשם השוואה, למתחרות שלנו יש משמעותית הרבה פחות פטנטים – לסייגייט 215 פטנטים ולמיקרון 661. אנחנו משקיעים המון בטכנולוגיה", אומר בנט.

My Cloud Home של ווסטרן דיגיטל. צילום: יח"צ

My Cloud Home של ווסטרן דיגיטל. צילום: יח"צ

My Cloud Home הוא פתרון אחסון ענן אישי ביתי שלדברי בנט, נועד לעזור לצרכנים לאחסן ולשתף את התוכן הדיגיטלי שלהם. בעזרת פתרון My Cloud Home, הצרכנים יכולים לצבור במקום מרכזי אחד ובקלות את כל התמונות, הסרטונים והקבצים שלהם, מהטלפונים החכמים, מהמחשב, USB, ענן וחשבונות המדיה החברתית. באמצעות מוצר זה הצרכנים חופשיים לחוות ולשתף את התוכן הדיגיטלי שלהם עם בני משפחה וחברים באמצעות הטלפון החכם, הטאבלט או המחשב ולעשות זאת מכל מקום בעולם".

iXpand Base של ווסטרן דיגיטל. צילום: יח"צ

iXpand Base של ווסטרן דיגיטל. צילום: יח"צ

מוצר נוסף אותו הציג בנט אשר מושק בישראל הוא ה-iXpand Base – פתרון ייחודי לגיבוי ואחסון יומיומי לבעלי iPhone. עם עד 256 ג'יגה-בייט של אחסון מקומי להורדת תכולת המכשיר והטענתו בו זמנית.

My Passport Wireless של ווסטרן דיגיטל. צילום: יח"צ

My Passport Wireless של ווסטרן דיגיטל. צילום: יח"צ

לסיום הציג בנט את ה-My Passport Wireless SSD אשר מושק גם הוא בישראל. מדובר בהתקן זיכרון SSD נייד המיועד לצלמים נלהבים וחובבי רחפנים הדורשים פתרונות יציבים ועתירי ביצועים ללכידת מדיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים