מטריקס תשווק בישראל את פתרונות PTC

במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, מטריקס תהיה אחראית על שיווק ומכירה של פתרונות החברה, כך תתרום להגדלת הנוכחות שלה בשוק הישראלי והשתיים יפעלו יחדיו להקמת מערך שותפים נרחב בתחום ה-IoT

יריב ענבר, מנהל חדשנות עסקית בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום: יח"צ

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, נבחרה לייצג  את PTC האמריקנית, המפתחת ומייצרת פלטפורמות ופתרונות בתחום ה-IoT והמציאות הרבודה, תחת המותג ThingWorx.

במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, מטריקס תהיה אחראית על שיווק ומכירה של פתרונות החברה, כך תתרום להגדלת הנוכחות שלה בשוק הישראלי והחברות יפעלו יחדיו להקמת מערך שותפים נרחב בתחום האינטרנט של הדברים.

בשנת 1986 עשתה PTC מהפכה בתחום התכנון הדיגיטלי בתלת-מימד (CAD) ובשנת 1998 היתה הראשונה להציג מערכת לניהול מחזור חיי מוצר (PLM) מבוססת אינטרנט. כעת פלטפורמות ה-IoT וה-AR של PTC מפגישות את העולמות הפיזיים והדיגיטליים יחדיו בכדי להמציא מחדש את הדרך בה חברות מייצרות מוצרים, מפעילות ומספקות שירותים עבור מוצריהן.

PTC מעסיקה כיום כ-6,000 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ-300 עובדים בשלושה מרכזי פיתוח בישראל. בשנת 2017 רשמה החברה הכנסות של 1.16 מילארד דולר, כאשר 67% מהכנסות החברה מרישוי תוכנה היו במודל Subscription.

פלטפורמות ThingWorx של PTC כוללות בין השאר:

  • ThingWorx Foundation – סביבת פיתוח המאפשרת פיתוח מהיר וקל של אפילקציות ומערכות IoT, לרבות עיצוב ממשק משתמש, קישוריות ל-"Things" לצד אפשרויות התקנה בסביבת ענן ו/או On-Premise.
  • ThingWorx Analytics – פתרון ייעודי המאפשר Machine Learning, אוטומציה של אנליטיקה, Predictions והמלצות לגבי נתונים המגיעים מ-"Things" ושימוש יעיל במידע זה.
  • ThingWorx Studio – סביבת פיתוח ליצירת פתרונות מציאות רבודה לתרחישי הדרכה, שירות ותמיכה, שיווק ומכירות ועוד, לשימוש במובייל או מוצרים לבישים.
  • ThingWorx Utilities & App – פתרונות-מדף מוכנים לשימוש למגוון תהליכים עסקיים.
  • ThingWorx Manufacturing – שילוב של מודולי הפלטפורמה ופתרונות מוכנים לשימוש ב Industry 4.0.

לדברי יריב ענבר, מנהל חדשנות עסקית בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, "שמנו לעצמנו יעד לעבוד עם החברות המובילות בעולם כדי לספק ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והאיכותיים ביותר. PTC מפתחת היום את פלטפורמות ה-IoT התעשייתי המתקדמות בעולם על פי חברת המחקר IDC".

"חיבורה יחד עם מטריקס, לצד הקמת אקו-סיסטם מקומי של שותפים מומחי ידע, ייצור ללקוח סינרגיה עסקית בכך שיתאפשר פתרון מושלם מקצה לקצה הניתן לעיצוב והתאמה על ידי הלקוח".

"סגמנט ה-IoT ב-PTC תחת המותג ThingWorx הינו צומח בהצלחה, עם מיקוד בתחומים כגון מוצרים חכמים, תעשייה חכמה וערים חכמות. בזכות הניסיון הטכנולוגי של מטריקס והיכרות רבת-שנים עם ארגונים במשק הישראלי אנו משוכנעים ביכולת של מטריקס להנגיש את הטכנולוגיות המובילות שלנו בתחומי IoT ,AR ו-Machine-Learning ובכך להביא להצלחה עסקית משותפת", כך אמר אריאל הדר, דירקטור מכירות ופיתוח עסקי ב-PTC ישראל.

לדבריו, "מטריקס מספקת ערכים מוספים הבאים לידי ביטוי בהון האנושי האיכותי של החברה לצד שיתופי הפעולה המוצלחים שלה עם חברות תוכנה בינלאומיות רבות. שותפות זו תאפשר לחברות רבות בישראל להטמיע את פלטפורמות ופתרונות PTC ואנו משוכנעים שתוביל ליצירת יתרון תחרותי ושיפור היעילות התפעולית, כפי שאנו עושים בהצלחה רבה ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים