קרן AWZ הקנדית השקיעה שלושה מיליון דולר ב-MinerEye הישראלית

החברה מתמחה בניהול ובאבטחת מידע רגיש ומציעה פתרון לזיהוי, סיווג ומעקב אחר הנתונים לפני ואחרי המעבר לענן ● היא עובדת באירופה ובארצות הברית, בעיקר בסקטורים התעשייתי, הפיננסי ובתחום הסמיקונדקטורים

השקעה של שלושה מיליון דולר. Minereye

קרן הון-הסיכון הקנדית AWZ הומלנד סקיורטי הודיעה הבוקר (ב') על השקעה של שלושה מיליון דולר בסטארט-אפ הישראלי MinerEye, שמתמחה בניהול ובאבטחת מידע רגיש ומציע פתרון לזיהוי, סיווג ומעקב אחר הנתונים לפני ואחרי המעבר לענן. השקעה זו השלימה את סבב הגיוס הראשון של MinerEye, שעמד על סכום כולל של 3.6 מיליון דולר.

MinerEye עוסקת בעולם של ניהול ואבטחת מידע רגיש בסביבות רוויות נתונים מובנים ולא מובנים. החברה פיתחה טכנולוגיית בינה מלאכותית לזיהוי, סיווג ומעקב אוטומטי אחרי מידע רגיש שנמצא במאגרי מידע ופלטפורמות אחסון שונות של הארגון. לאחר זיהוי מידע זה, הפתרון מאבטח אותו אוטומטית בענן הפרטי של הארגון ומאבחן למי יש סיווג לחשיפה אליו, כמו גם איזה מידע הארגון אמור למחוק, להצפין או למנוע גישה אליו בעקבות המקרה. המערכת לומדת את תבניות המידע הרגיש, את הסיטואציות שבהן הוא מופיע ואת ההקשר שלהן, ומתאימה אותן לדוגמה לדרישות רגולציית ההגנה על הפרטיות באירופה (GDPR), שעתידה להיכנס לתוקף במאי הקרוב. תקנות אלה מחייבות את הארגונים והחברות האירופיים, ואלה שעובדים עם אירופה, והן שמות דגש על מיפוי, סיווג ומחיקת נתונים רגישים, הגנת המידע הפרטי ואבטחת הענן.

יניב אבידן, מייסד ומנכ"ל MinerEye, אמר כי "אנחנו פועלים ביחד עם רשת שותפים ברחבי אירופה וארצות הברית, ומספקים לארגונים יכולות מיפוי מידע אוטומטי, הפרדת מידע פנים בהתאמה לרמות פרטיות, וכן פתרונות רידוד מידע וחקירה. אנחנו מתמקדים בסקטורים הפיננסי, התעשייתי ובתחומי הרכיבים (סמיקונדקטורים), כמו גם באספקת חבילות תוכנה מורשות, הכשרת צוותי שירות טכנולוגיים וכן תמיכה ישירה בהתקנות והטמעה".

ההשקעה הנוכחית מהווה המשך לשש השקעות קודמות שביצעה בשנה וחצי האחרונה קרן AWZ בחברות היי-טק ישראליות. ירון אשכנזי, מייסד ומנכ"ל הקרן, ציין ש-"ההשקעה שלנו ב-MinerEye עומדת בקנה אחד עם ההשקעות הקודמות שלנו. אנחנו מתמקדים בחברות שמספקות פתרון משמעותי, חדשני ויצירתי לאיומים הקיימים בסקטור העסקי והציבורי, באמצעות טכנולוגיות פורצות דרך מתחומי הסייבר, המודיעין והאבטחה הפיזית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים