אילו תחפושות הן המחופשות ביותר בגוגל?

במבי ונועה קירל הן התחפושות הפופולריות ביותר בחיפושים באתר, כשלאחר מכן נמצאים הארלי קווין, מיני מאוס וברבור שחור ● וגם: יוטיוב העלתה פלייליסט של סרטונים לפורים, בהם אחד שמציע 45 תחפושות של הרגע האחרון

שתי נערות עם מסיכות במסיבת פורים בתל אביב. חג פורים שמח! צילום: VadimL, BigStock

לקראת פורים הבא עלינו לטובה, פרסמה היום (א') גוגל (Google) את רשימת התחפושות המחופשות ביותר על ידי הילדים וההורים. מהרשימה עולה שעדיין פופולריות תחפושות שמתבססות על אגדות ילדים, אבל גם מקומם של הסלבס והדמויות מהסרטים לא נפקד. ומה עם גיבורי מגילת אסתר? הם לא ברשימה.

בראש רשימת התחפושות המחופשות עומדת השנה זו של במבי, כשבמקום השני מתברגת הכוכבת הצעירה נועה קירל. שלישית מגיעה דמותה של הארלי קווין המרשעת מהסרט באטמן ואחריה כניסה מרשימה למיני מאוס – היישר למקום הרביעי. את החמישייה הראשונה סוגרת תחפושת של ברבור שחור. בהמשך העשירייה ניתן למצוא פיראט, ערפד, באטמן, מואנה מסרט האנימציה של דיסני (Disney) ואריה. כיפה אדומה וטינקרבל נמצאות במקומות ה-12 וה-13, בהתאמה, אחרי כוח פי. ג'יי., ותחפושת חד הקרן, שדורגה בשנה שעברה במקום השני, יורדת למקום ה-14. את 15 הראשונים סוגר סופרמן.

כידוע, יש גם כאלה שמוסיפים לתחפושת איפור, או מסתפקים בכך. האיפור הפופולרי ביתר בפורים הנוכחי הוא, על פי חיפושי גוגל, של ערפד, כאשר לאחר מכן נמצאים, לפי סדר רץ, החתול, חד הקרן, הליצן והזומבי. במקום השישי הארלי קווין, ועוד נמצאים בחמישייה השנייה זאב, נמר, אינדיאני/ת וסטורם אקס מן במקום העשירי.

רשימה נוספת שמפרסמת ענקית החיפוש היא של בתי העסק שאותם הכי מחפשים – חנויות פיזיות ואתרי מסחר ברשת. שלושה מבין עשרת הכלולים ברשימה זו הם אתרי e-Commerce – עדיקה במקום הראשון, eBay בשישי ועלי אקספרס (Ali Express) בעשירי. הרשת הפופולרית ביותר היא הפיראט האדום, המדורגת שנייה ברשימה הכללית, כשאחריה החנות ברוריה בדיזנגוף סנטר, עם התורים הארוכים שמשתרכים בכניסה אליה לפני פורים.

במקום הרביעי: מיני מאוס. צילום: Ninescene, BigStock

במקום הרביעי: מיני מאוס. צילום: Ninescene, BigStock

איך גוגל מעצבת את רשימת החיפוש?

מגוגל נמסר כי היא מעצבת את הרשימות באמצעות בדיקת שאילתות שמתקבלות באתר לקראת פורים. כמו כן קיימים מספר כלים נוספים שנותנים תובנות על חיפוש התחפושות ומושגים שונים אחרים. בחברה מדגישים שאי אפשר להשתמש בכלים אלה כדי לזהות משתמשים אינדיבידואלים, מכיוון שהם נסמכים על ספירה אנונימית ומצטברת של כמה פעמים התרחשה שאילתה מסוימת לאורך זמן.

בתוך כך, ביוטיוב (YouTube), שבבעלות גוגל, בחרו השנה להקדיש פלייליסט ייעודי לפורים, שכולל מגוון סרטוני עשה זאת בעצמך שימושיים לקראת החג, של מגוון יוצרים. בין היתר, יש סרטונים שמדריכים איך לעשות תחפושות, איפור ומשלוחי מנות, וכן מבחר מתכונים פופולריים. עוד ניתן למצוא סרטון שמציע 45 תחפושות להכנה ברגע האחרון.

הרשימות המלאות

15 התחפושות הפופולריות ביותר (כל הנתונים – על פי גוגל):
1. במבי
2. נועה קירל
3. הארלי קווין
4. מיני מאוס
5. ברבור שחור
6. פיראט
7. ערפד
8. באטמן
9. מואנה
10. אריה
11. כוח פי' ג'יי
12. כיפה אדומה
13. טינקרבל
14. חד קרן
15. סופרמן

עשרת החיפושים הפופולריים הנוגעים לאיפור לקראת פורים:
1. ערפד
2. חתול
3. חד קרן
4. ליצן
5. זומבי
6. הארלי קווין
7. זאב
8. נמר
9. אינדיאני/ת
10. סטורם אקס מן

עשרת בתי העסק הפופולריים בחיפושים הנוגעים לפורים:
1. עדיקה
2. הפיראט האדום
3. ברוריה
4. שושי זוהר
5. כפר השעשועים
6. ebay
7. רוקגלאם
8. טויס אר אס
9. עידן 2000
10. aliexpress

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים