מיקרוסופט ושיאומי רואות רחוק – רואות AI

על פי הסכם השותפות של החברות, שיאומי תוכל להשתמש במוצרי הענן של מיקרוסופט, שישמשו למוצרים חכמים כמו מחשבים ניידים, טלפונים, רמקולים ועוד - זאת כדי לסייע לה לפרוץ לזירה הגלובלית באופן משמעותי יותר

בינה מלאכותית. אילוסטרציה: g_peshkova/BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) ושיאומי (Xiaomi) חתמו על הסכם הבנות לפיו החברות יעמיקו את השותפות ביניהן כדי ליצור ביחד מכשירים עתידיים חכמים המבוססים על בינה מלאכותית וכן מוצרי תוכנה שישמשו את המכשירים שללו.

לפי ההסכם, שיאומי תוכל להשתמש במוצרי הענן של מיקרוסופט, ובמיוחד ב-Azure, שישמשו למוצרים חכמים כמו מחשבים ניידים, טלפונים, רמקולים ועוד כדי לסייע לה לפרוץ לזירה הגלובלית באופן משמעותי יותר.

החברות לא פרסמו את הפרטים המלאים של ההסכם, אבל מבין השורות נודע שאחד המוצרים הראשונים יהיה רמקול חכם שיציע יכולות בינה מלאכותית המבוססות על Cortanna, העוזרת האישית הווירטואלית של מיקרוסופט. רמקול זה אמור לתת תחרות למוצרים המתחרים של גוגל (Google) ואפל (Apple) אבל להיות זול ואטרקטיבי יותר מבחינת תמורה.

מעבר לכך ייתכן ששיאומי, שכזכור נכנסה חזק ב-2017 לרשימת חמש יצרניות הטלפונים המובילות בעולם ואף לוטשת את עיניה למקומות גבוהים יותר, תשלב במכשירי הטלפון שלה את האפליקציות השונות של מיקרוסופט, כולל גרסאות אנדרואיד של הדפדפן Edge, שילוב של מנוע החיפוש bing, התקנה של לקוח שיחות הווידיאו סקייפ (Skype) ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים