סמסונג תייצר את המודמים העתידיים של קוואלקום ב-7 ננו-מטר החדש

כך, יצרנית השבבים האמריקנית תמשיך להיות אחת הלקוחות הגדולים של חטיבת ייצור השבבים של סמסונג, וזאת לצד היריבה הגדולה שלה - אפל

סמסונג. צילום אילוסטרציה: BigStock

סמסונג (Samsung) וקוואלקום (Qualcomm) משתפות פעולה מזה זמן רב. היצרנית הדרום-הקוריאנית משתמשת במעבדי הדגל של קוואלקום עבור חלק ממכשירי הדגל שלה, ואף מייצרת חלק נכבד מהמעבדים של יצרנית השבבים המובילה.

כעת שיתוף הפעולה ביניהם מתרחב גם לייצור של המודמים העתידיים של קוואלקום, אלו שמיועדים לשימוש בדור החמישי.

החברות הגיעו לידי הסכמה כי סמסונג תייצר עבור קוואלקום את המודמים שלה בתהליך הייצור החדש שלה ב-7 ננו-מטר, כך שיצרנית השבבים האמריקאית תהיה תמשיך להיות אחת הלקוחות הגדולים של חטיבת ייצור השבבים של סמסונג, וזאת לצד היריבה הגדולה שלה, אפל (Apple).

הקטנת תהליך הייצור מאפשרת לתכנן מערכות על שבב קטנות יותר, ובמקביל להציע מקום רב יותר בסיליקון של תכנונים נוכחיים. בנוסף, צריכת החשמל קטנה יותר. לפי סמסונג תהליך הייצור ב-7 ננו-מטר, לעומת תהליך הייצור ב-10 ננו-מטר שרווח כיום, יציע 40% שיפור ביעילות של השימוש בשטח, ביצועים גבוהים יותר ב-10% ו-35% הקטנה בצריכת הכוח.

עדיין לא ברור מתי המודמים החדשים שמתכננת קוואלקום יגיעו לשוק בפועל, אך בכל מקרה לא נראה שלפני השנה הבאה יהיו רשתות 5G מסחריות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים