בקרוב: השינויים שישפרו את העבודה ב-Windows 10 for Workstations

החברה תשלב כבר בגרסה הקרובה שתי תכונות מפתח חדשות: מצב עבודה שמיועד לנצל את משאבי המערכת עד סופם, והתמקדות ביישומים פרודוקטיביים ישירות בכפתור "התחל" של המערכת

Windows 10

מיקרוסופט (Microsoft) מתכננת מספר שינויים שמטרתם לשפר את הפרודוקטיביות בעבודה בגרסת Windows 10 המיועדת לתחנות עבודה.

החברה תשלב כבר בגרסה הקרובה המיועדת למנויים בתוכנית ה-Windows Insiders שתי תכונות מפתח חדשות: מצב עבודה שמיועד לנצל את משאבי המערכת עד סופם, והתמקדות ביישומים פרודוקטיביים ישירות בכפתור "התחל" של המערכת.

מצב העבודה החדש שאמור להיות משולב בסופו של דבר בעדכון האביב הקרוב של Windows 10 במערכות Windows 10 for Workstations, ייקרא Ultimate Performance. המטרה של מצב העבודה הזה הוא להציע למשתמש את יכולות העיבוד המירביות שהמחשב יכול להציע, במיוחד במחשבים בתצורות מתקדמות במיוחד.

מכיוון שמדובר בתחנות עבודה ולא במחשבים ניידים, במצב העבודה הזה המטרה היא להביא למשתמש כמה שיותר ביצועים על חשבון יעילות צריכת אנרגיה. אך בכל מקרה, כמו בכל תוכניות צריכת החשמל האחרות ב-Windows, גם במקרה הזה יוכלו המשתמשים לבצע שינויים בהגדרות העבודה של התוכנית.

השינוי השני הבולט יבוא לידי ביטוי כאמור בתפריט "התחל" של Windows 10. כברירת מחדל, במקום להציג קבוצות של אפליקציות שמיועדות בעיקר לתחום הצרכני, במהדורת תחנת העבודה של מערכת ההפעלה יוצגו קבוצות מוכנות מראש של אפליקציות שמעודדות פרודוקטיביות וכן כאלה שמציעות תפקודים שמיועדים לשימושים ארגוניים.

גם במהדורות המיועדות יותר לשימוש אישי צפויים כמובן שינויים רבים, כולל שינויי עיצוב מהותיים ברבים מבין האימוג'ים במערכת, וכולל אפשרות לבצע חיפוש אחר כאלה ביותר שפות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמואל

    1/ התאמה ללוחות I9???? 2. איזו גירסה??? מעל 1709 1709 3.

אירועים קרובים