מיכל קיסוס-הרצוג תמונה למנכ"לית פפר ישראל

קיסוס-הרצוג תנהל את הבנק הדיגיטלי של לאומי, לאחר שבתפקידה האחרון הובילה את אגף החדשנות והדיגיטל של הקבוצה ● חנה שינדלר תמונה למנהלת Pepper International, שאחראית על שיתופי פעולה בינלאומיים

מיכל קיסוס הרצוג, מנכ"לית פפר. צילום: יח"צ בנק לאומי

בנק לאומי הודיע בסוף השבוע על שני מינויים בצמרת הבנק הדיגיטלי פפר: מיכל קיסוס-הרצוג תמונה למנכ"לית הבנק, וחנה שינדלר תמונה למנהלת Pepper International ותהיה אחראית על שיתופי בינלאומיים של פפר. מינויה של קיסוס-הרצוג בא לאור בקשתה של המנכ"לית הנוכחית, לילך בר-דוד, לסיים את תפקידה, עקב כוונתה לבצע רילוקיישן עם משפחתה לארצות הברית.

קיסוס-הרצוג ביצעה בשנים האחרונות תפקידים רבים בלאומי, ובהם ראש מטה ואסטרטגיה בחטיבה הבנקאית וראש אגף פיתוח עסקי. בתפקידה האחרון היא הובילה את אגף החדשנות והדיגיטל.

שינדלר תפעל תחת חטיבת האסטרטגיה והרגולציה של בנק לאומי. היא ניהלה בחמש השנים האחרונות את אגף ה-BRM בחטיבת לאומי טכנולוגיות. בטרם הצטרפותה לבנק, היא צברה ניסיון רב בפעילות מול השוק הבינלאומי במסגרת אמדוקס, ובכלל זה ניהול צוותי מכירות ופיתוח עסקים, והובלת פרויקטי טרנספורמציה גדולים בחברות טלקום בעולם.

ההחלטה על הקמת פפר התקבלה לפני כשנתיים וחצי. הבנק הדיגיטלי הושק לקהל הרחב ביוני האחרון ומספר לקוחותיו כבר עומד על עשרות אלפים. בר-דוד הרחיבה על הבנק החדש בכנס בהפקת אנשים ומחשבים שעסק בחוויית הלקוח והתקיים במרץ האחרון. הבנק מאפשר לבעל החשבון לבצע פעולות בנקאיות שכיחות מהמובייל, מבלי צורך לגשת לסניף. הוא מצטרף לאפליקציית התשלומים Pepper Pay, שאותה השיק לאומי לפני כשנה.

כשבועיים לאחר הקמתו, הורד הדירוג של פפר בחנות של גוגל (Google) ל-1.7, לאחר פעולת מחאה אזרחית שביצעה קבוצת באים לבנקאים, בראשותו של עו"ד ברק כהן. עם זאת, גוגל מחקה את מרבית האזכורים השליליים של הבנק, שלוו לדירוגים הנמוכים.

לקיסוס-הרצוג ניסיון רב בעולם הדיגיטל ובבנק לאומי צופים שהיא תקדם את פפר להישגים נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים