"הממציאים הטכנולוגיים משנים את התעשייה המסורתית"

"העולם הווירטואלי הוא הדבר הקרוב ביותר שיש לדמיון שלנו, והוא המאפשר את הפיכתו למציאות", אמר ברנרד שארלס, מנכ"ל דאסו סיסטמס

ברנאר שארלס, מנכ"ל דאסו סיסטמס. צילום: נחמה אלמוג

תעשיית התלת ממד עברה שינויים גדולים מאוד בשנים האחרונות, עם רוח גבית חזקה מצד יצרניות המדפסות התלת ממדיות. אלה מאפשרות כיום הדפסת מגוון אינסופי של מוצרים, עם חומרים שונים, כולל מתכות, ואפילו תוך הטמעת האלקטרוניקה בתוך ההדפסה.

ברנרד שארלס, מנכ"ל דאסו סיסטמס (Dassault Systems), התייחס לכך בכנס Solidworks World 2018, שהתקיים באחרונה בלוס אנג'לס. הוא דיבר בהקשר זה על המוצר שסביבו נסב הכנס, סולידוורקס, ואמר כי הוא מאפשר ליצור כל דבר העולה בדמיונם של אנשים – החל מבניית בתים וכלה באיברים, משחקים, שירותים ועוד. לדבריו, הוא עושה זאת באמצעות עיצוב וירטואלי, סימולציות, הכנה לייצור ושיתופי פעולה בסביבה הדיגיטלית של מוצרים משולבים, תהליכים ושרשראות אספקה. כמו כן, המוצר מספק מבט אחוד על תחום הייצור בזמן אמת.

"לכולנו יש חלומות", פתח המנכ"ל את דבריו, "וגם לנו יש חלומות גדולים – להתאים את המוצרים לחיים האמיתיים. אם נסתכל על הפרויקטים הגדולים שמתקיימים בימים אלה בעולם, כמו המכונית של טסלה (Tesla) – לא מדובר בדיגיטליזציה של העבר, אלא במוצרים ובפתרונות חדשים. הממציאים החדשים משנים את התעשייה המסורתית והחידושים שהכרזנו עליהם נועדו ליצור חדשנות בתעשייה".

לדברי שארלס, "זה קשור לכל דבר: לחינוך, לאופן שבו עובדים החדשנים ולדרך שבה היצרנים רוצים להגשים את החלום, כשהתוצאה הסופית היא שיפור איכות החיים של כולם. הרנסנס התעשייתי הוא אמיתי. אנחנו פוגשים סוגים חדשים של שחקנים, קטגוריות מוצרים, פתרונות ושירותים, וזה נוגע לחשיבה של התהליך כולו – איך נוכל לספק לאזרחי העולם חוויות חדשות? זהו הדבר הגדול, שאנחנו עובדים עליו שנים רבות".

"הרבה מעבר לדיגיטליזציה של התעשייה הקיימת"

"הרנסנס הזה הוא הרבה מעבר לדיגיטליזציה של התעשייה הקיימת. משתמשי סולידוורקס יוצרים פתרונות חדשים, סוג חדש של מבני חומרים, שנולדו במערכות ה-BI שלנו. המשתמשים רק מגדירים, והמערכת נותנת להם פתרונות. העולם הווירטואלי הוא הדבר הקרוב ביותר שיש לדמיון שלנו, והוא המאפשר את הפיכתו למציאות", הוסיף.

שארלס הבטיח לבאי הכנס: "עולם החדשנות משתנה, ותהיה לכם גישה לידע ולמידע, כדי שתוכלו ליצור חוויה מדהימה לצרכנים, להשיג קהלים חדשים לעסקים שלכם ולנצח בגל הזה, שאנחנו מכנים הרנסנס התעשייתי".

הכותבת הייתה אורחת החברה בכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים