Roku תפיץ את שירותי התוכן של וונטייז הישראלית

"השותפות תנגיש את שירותי התוכן של וונטייז ל-16 מדינות כגון ארצות הברית, צרפת, אנגליה, גרמניה, וכל מדינות אמריקה הלטינית, בהן תפעל בראשונה במודל פרסום ממוקד Addressable TV", כך לדברי נועם יוספידיס, מנכ"ל וונטייז

נועם יוספידיס, מנכ"ל וונטייז. צילום: יח"צ

וונטייז המתמחה בפיתוח והפצת פלטפורמת תוכן וטלוויזיה רב-ערוצית על גבי האינטרנט (OTT), חתמה על הסכם עם Roku האמריקנית להפצת שירותי החברה בפורמט פרסום ממוקד (Addressable TV) בממירים וציוד בידורי אחר ש-Roku מייצרת ומפיצה וכן במערכות טלוויזיה חכמה בהן מוטמעת הטכנולוגיה שלה.

פיתוח הפעילות המסחרית מבוססת הפרסומות בשיתוף פעולה זה תבוצע על ידי טאקומי שפעילות פרסום הווידאו שלה נרכשה על ידי וונטייז לאחרונה.

השירות הראשון שמושק מסחרית הינו Bollywood Channel בו יש לוונטייז מעל מיליון משתמשים פעילים בטלוויזיות חכמות ברחבי העולם, והוא יוצע למשתמשי Roku על בסיס פרסום ממוקד.

Roku הינה יצרנית מכשירי סטרימר ומערכות טלוויזיה חכמה בעלת נתח שוק של של כ-48% משוק הסטרימרים – ולה כ-19 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש, רובם בארצות הברית, הצופים בכמיליארד וחצי שעות וידאו בחודש על גבי הפלטפורמה שלה. הטכנולוגיה של Roku מהווה גם פלטפורמה להפצת שירותי תכני וידאו שונים כגון נטפליקס (Netflix), Hulu ועוד.

Roku השלימה הנפקה בנאסד״ק (NASDAQ) לפני כחצי שנה והרחיבה מאז את המדינות בהן היא פועלת לתוך אמריקה הלטינית, מערב אירופה ועוד. מאז הנפקתה עלתה מניית החברה בעשרות אחוזים ושווי השוק שלה כיום הוא כארבעה מיליארד דולר.

באמצעות שיתוף הפעולה מתכוונת וונטייז להנגיש את שירותי התוכן שלה (ובפרט, האפליקציות היעודיות מבוססות הפרסום שהיא מפיצה) לכ-16 מדינות ובהן צרפת, אנגליה, גרמניה, ומדינות אמריקה הלטינית ולראשונה גם בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים