תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » עם המשלחת הישראלית בכנס של Software AG
מימין: מיכל מורדוביץ', מנהלת השיווק של Software AG ישראל; אלי כהן, מנהל מרכז המצוינות Adabas/Natural; ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל; ומיכל יצחקי, מנהלת מוצרים דיגיטליים בחברה. צילום: פלי הנמר

עם המשלחת הישראלית בכנס של Software AG

הנמר נסע עם עוד 13 מאנשי Software AG ישראל לכנס השנתי שלה במדריד, ושאל את ערן אלראי, המנכ"ל, על טרנספורמציה דיגיטלית, יישומים עסקיים והפתרונות שמציעה החברה בתחומים אלה

מאת 23 בינואר 2018, 14:17 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר גוגל+ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

Smarter, Simpler, Stronger – חכם יותר, פשוט יותר, חזק יותר – זאת הייתה הכותרת שתחתיה נערך בשבוע שעבר במדריד כנס SKO Sales Kick-Off של Software AG.

השלט בכניסה לתערוכה של Software AG. צילום: פלי הנמר

השלט בכניסה לתערוכה של Software AG. צילום: פלי הנמר

הכנס, שהתקיים במלון ליד שדה התעופה בבירה הספרדית, מהווה יריית פתיחה לשנה החדשה עבור צוותי המכירות של החברה. כ-1,000 מאנשיהם הגיעו לאירוע ושמעו שלושה ימים של הרצאות ומפגשים על התוכניות והשאיפות של החברה, שבשנה הבאה ימלאו לה 50 שנים. בין המשתתפים היו 13 ישראלים – במשלחת שבראשה עמד ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל.

המשלחת הישראלית לכנס במדריד. מימין: נחמה גליקסמן, תחום מוצרי Adabas/Natural; גיא דוידי, תחום מוצרים דיגיטליים; אתי חלסצ'י, שירות לקוחות גלובלי; ארמן פשאי, סמנכ"ל שירותי טרנספורמציה דיגיטלית; לירן ברדוגו, תחום מוצרים דיגיטליים; רחל יוסף, תהליכי טרנספורמציה דיגיטליים; אלי כהן, Adabas/Natural Global Competence center; מיכל מורדוביץ', מנהלת שיווק; ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל; פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים; שירלי אשכנזי, מנהלת האסטרטגיה של Kryon, שהציגה בביתן בכנס; מיכל יצחקי, מנהלת מוצרים דיגיטליים; רויטל שרעבי, סמנכ"לית שירותים דיגיטליים; ואילן הרשקוביץ, מוצרי Adabas/Natural.

לדברי אלראי, אחת התובנות הבולטות מהכנס היא ש-"הדרך לטרנספורמציה עסקית אמיתית מתחילה באנשים, ולצדם יש כלים. ואמנם, למדנו באירוע על הכלים המאפשרים בידול מוחלט ברמה העסקית של כל ארגון וארגון, עם דגש על שיפור זמני התגובה העסקיים לתחרות הגואה".

הוא ציין כי "הטרנספורמציה הדיגיטלית ובניית היישומים להשגת הצרכים העסקיים העתידיים של הארגון מתאפשרת בדרך הכי מהירה ויעילה על גבי פלטפורמת Cumulocity IoT של Software AG. הפרו-אקטיביות מתאפשרת באמצעות אנליטיקה בזמן אמת – וזאת לשם השגת תהליכי ניהול רציונליים, מבוססי נתונים, שניתנים לניתוח".

"הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית של Software AG היא ה-אמצעי להשגת יעדים עסקיים באמצעות חדשנות טכנולוגית", אמר אלראי. לדבריו, "כדי להצליח ולהתרחב עסקית, יש לבחון לעומק את התהליכים העסקיים ולבצע אינטגרציה של כל הטוב שכבר קיים. הפוטנציאל הגדול קיים בשוק הפיננסי, ויש לנו גם פתרונות מתקדמים לשווקי הטלקום והבריאות. כך או כך, בממשלה חייבים להיכנס לעולם זמן האמת, במטרה לשפר את השירות לאזרח".

ביתנה של Kryon הישראלית, שהציגה בכנס את פתרון הרובוט (תוכנה) לניהול תהליכים אוטומטי ואינטליגנטי. צילום: פלי הנמר

ביתנה של Kryon הישראלית, שהציגה בכנס את פתרון הרובוט (תוכנה) לניהול תהליכים אוטומטי ואינטליגנטי. צילום: פלי הנמר

Kryon - מפורסות החסות הראשיות על הכנס. צילום: פלי הנמר

Kryon – מפורסות החסות הראשיות על הכנס. צילום: פלי הנמר

עם המשלחת הישראלית בכנס של Software AG Reviewed by on . Smarter, Simpler, Stronger - חכם יותר, פשוט יותר, חזק יותר - זאת הייתה הכותרת שתחתיה נערך בשבוע שעבר במדריד כנס SKO Sales Kick-Off של Software AG. [caption id=" Smarter, Simpler, Stronger - חכם יותר, פשוט יותר, חזק יותר - זאת הייתה הכותרת שתחתיה נערך בשבוע שעבר במדריד כנס SKO Sales Kick-Off של Software AG. [caption id=" Rating: 0

הגיבו


!!!!