ישראכרט תשווק את פתרונות מניעת הונאות האשראי ברשת של פורטר

פורטר מספקת שירות מניעת הונאות לסוחרים גדולים, ומעניקה להם ולפלטפורמות מסחר אונליין סביבת רשת בטוחה ונקייה - מבלי להפריע לתהליך הרכישה הרציף והמהיר של הצרכן

צחי כהן, מנהל פעילות ישראכרט גלובל בקבוצת ישראכרט. צילום: רויטל שרון

ישראכרט הודיעה היום (ב') כי תתחיל לשווק את הפתרונות של פורטר הישראלית, שמגנים מפני הונאות אשראי באינטרנט.

בחברת האשראי אומרים כי פורטר מספקת פתרונות מניעת הונאות לסוחרים גדולים, ומעניקה להם ולפלטפורמות מסחר אונליין סביבת רשת בטוחה ונקייה. לדבריהם, פורטר מגנה בצורה אוטומטית ובזמן אמת על בית העסק האינטרנטי מפני הונאות, מבלי להפריע לתהליך הרכישה הרציף והמהיר של הצרכן.

ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, אמר כי "שיתוף הפעולה עם פורטר הוא חלק טבעי בהתקדמות החברה בהגנה על לקוחותיה, בדגש על תמיכה בעסקים ישראליים".

צחי כהן, מנהל פעילות ישראכרט גלובל, ציין כי המהלך "מעלה מדרגה את הביטחון של לקוחותיה העסקיים של ישראכרט שיבחרו להצטרף לשירות. זאת, מאחר שכל מחזור מסחר האונליין של בית העסק מוגן אוטומטית מפני נוכלי רשת והונאות e-Commerce".

לדברי מיכאל רייטבלט, מנכ"ל פורטר, "סוחרים ישראליים נושאים באחריות לכל העלויות הקשורות בנזקי הונאה בעסקיהם ברשת ולכן, הם רגישים מאד לסיכונים אלה. הפחד מהונאות – במיוחד בזירה הבינלאומית, בה יש לסוחרים מידע מועט על התנהגות לקוחות – פוגם קשות בסיכויי ההצלחה של העסק המקוון. חלקם מפספסים יותר מדי גנבים וחלקם נכנסים למגננה ודוחים עסקות לגיטימיות רבות. בשני המקרים חלה פגיעה הן בהכנסה והן באמון הלקוחות. אנחנו מאפשרים לסוחרים להשאיר את דאגות סיכוני ההונאה למומחי הסייבר ולדעת שהם יקבלו עלייה בנתח העסקות המאושרות ולצדה הפחתה בשיעור ההכחשות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים