תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » הקמפיין המנומר של מיקרוסופט ישראל
הקמפיין המנומר של מיקרוסופט

הקמפיין המנומר של מיקרוסופט ישראל

בעקבות הסיור של הנמר ב-StartHub של מיקרוסופט, העלתה החברה קמפיין מנומר, שממחיש עד כמה היא פותחת דלתות לסטארט-אפים

מאת 22 בינואר 2018, 12:47 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר גוגל+ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

מיקרוסופט (Microsoft) ישראל העלתה באחרונה קמפיין שיווקי נרחב – קמפיין הדלת הכחולה, תחת הסיסמה "אנחנו פותחים דלתות עבורך… לענן". הקמפיין מביא לתודעת הסטארט-אפים את הצעת הערך של מיקרוסופט עבורם ואת מתחם ה-StartHub שהקימה החברה, במטרה לארח בו סטארט-אפים ולסייע להם להצליח.

לא מכבר הגעתי לסיור ב-StartHub וכתוצאה מכך, החברה העלתה גל נוסף וייחודי בקמפיין, שמוקדש לביקורי, ביקור הנמר – כך הסבירה שירה פאיאנס בירנבאום, CMO&COO מיקרוסופט ישראל.

במסגרת הקמפיין, מציגה מיקרוסופט תמונה שאי אפשר להישאר אדישים אליה: נמר עומד ליד הדלת הכחולה של החברה, רגע לפני שהיא נפתחת וחושפת את ההצעה שלה. מאחורי הדלת, שמורכבת למעשה משלוש דלתות נפרדות – דלת טכנולוגית לענן, דלת הפיתוח העסקי ודלת הרגולציה והייעוץ המשפטי – נמצאת ההצעה של מיקרוסופט לסטארט-אפים במתחם StartHub.

StartHub של מיקרוסופט. צילום: יח"צ

StartHub של מיקרוסופט. צילום: יח"צ

הקמפיין, שמפנה לכתבה אודות הסיור שלי במתחם, נמצא באוויר מסוף השבוע האחרון ומקודם ברשתות החברתיות ובפלטפורמות תוכן נוספות, במטרה לחשוף את מיקרוסופט ו-StartHub לסטארט-אפים שמחפשים את השותף המיטבי עבורם, שיסייע להם להצמיח את העסק.

לצפייה בקמפיין אתם מוזמנים ללחוץ כאן וכאן.

הקמפיין המנומר של מיקרוסופט ישראל Reviewed by on . מיקרוסופט (Microsoft) ישראל העלתה באחרונה קמפיין שיווקי נרחב - קמפיין הדלת הכחולה, תחת הסיסמה "אנחנו פותחים דלתות עבורך... לענן". הקמפיין מביא לתודעת הסטארט-אפי מיקרוסופט (Microsoft) ישראל העלתה באחרונה קמפיין שיווקי נרחב - קמפיין הדלת הכחולה, תחת הסיסמה "אנחנו פותחים דלתות עבורך... לענן". הקמפיין מביא לתודעת הסטארט-אפי Rating: 0

הגיבו


!!!!