"ארגונים נדרשים לפרוץ את החסמים שבעולם הדיגיטלי"

"המסע לעולם הדיגיטלי הוא לא אופציה, אלא כורח - אך לא תמיד יש לארגון את הכלים לעשות זאת לבדו", כך אמר יואב צלניק, מנהל תחום הסחר האלקטרוני ופיתוח המוצרים, ישראכרט

יואב צלניק, מנהל תחום הסחר האלקטרוני ופיתוח המוצרים בישראכרט. צילום: רפי דלויה

"ארגונים כיום מבינים שהמסע לעולם הדיגיטלי הוא לא אופציה, אלא כורח. אלא, שלא תמיד יש להם את הכלים ואנשי המקצוע לעשות זאת בעצמם. לכן, הם נדרשים לפרוץ את החסמים הקיימים בעולם החדש, המקוון והדיגיטלי. לנו יש מגוון פתרונות לעולם החדש הזה", כך אמר יואב צלניק, מנהל תחום הסחר האלקטרוני ופיתוח המוצרים, ישראכרט.

צלניק דיבר בכנס ISRACARD E-COM Happening. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (א'), באולם Yes Planet בראשון לציון, תחת הכותרת Tools & solutions for businesses.

"אנו יכולים לסייע לבתי העסק להגדיל את המכירות שלהם", הסביר צלניק. "הדבר יכול להיעשות במגוון דרכים, כאשר המוטו הוא זהה: יש לנו את הכלים והיכולות על מנת לסייע לבתי עסק קטנים ובינוניים להיכנס לעולמות דיגיטליים חדשים ולהתנהל שם כשחקנים משמעותיים".

צלניק חשף את תוכנית השותפים של החברה. לדבריו, "אנו רואים שני סוגים של שותפים: הראשונים הם בתי העסק עצמם, שמבינים שעליהם להתמודד בזירה דיגיטלית תחרותית ועם כל המגמות הטכנולוגיות החדשות. הם מבינים כי בלא נוכחות באינטרנט ובמובייל, הם יתקשו להפוך לשחקנים משמעותיים בשדה בו הם פועלים. אנו יכולים לספק לאותם עסקים מעטפת של 360 מעלות בעולמות הדיגיטל והאונליין, עם פתרונות שיסייעו להם בהגברת המכירות".

יכולת לפצוח במסע דיגיטלי באופן מושכל ומקצועי

שותפים פוטנציאליים נוספים, ציין צלניק, "הם גופים העוסקים בפיתוח אפליקציות ואתרי מסחר. מפתח האפליקציה אינו צריך את השירותים והמוצרים של ישראכרט – אם כי לקוחותיו נדרשים לסל הפתרונות המקיף שלנו".

ישראכרט, הסביר צלניק, "יכולה להעניק ללקוחות של מפתחי האפליקציות מגוון מוצרים, המתאפיינים ברמות גבוהות של מקצועיות, איכות ושירות. בנוסף, המפתחים יוכלו ליהנות מתכנית תגמולים על כל לקוח או עסק שהצטרף לשירותים ומוצרים אלו".

ישראכרט, הוסיף צלניק, "מספקת מענה בשתי רמות – האחת, בהיבט המקצועיות ומגוון השירותים. השנייה – היא מאפשרת ללקוח העסקי לצמצם את המשאים והמתנים מול הספקים ואת ההתרוצצויות מולם, תוך הענקת ידע, שירות ולווי לאורך כל הדרך".

הוא סיכם באומרו כי "יש לנו את היכולת לצמצם את הפערים עבור בתי עסק מעולמות ה-SMB's, ולספק עבורם הכל במקום אחד. כך מתקבלת יכולת לפצוח במסע דיגיטלי באופן מושכל ומקצועי".

"לפני חמש שנים היינו מגחכים לו היינו מדברים על היכולת של ישראכרט לספק פתרונות לעולם המסחר המקוון – וכיום אנו בעמדה להציע מגוון של שירותים אלה: יש לנו כיום סל פתרונות עבור ארגונים, ובדרך זו אנו מסייעים להם ליהנות מנחיתה רכה לעולם החדש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים