עדיין על הרגליים: HTC הכריזה על תוספת למשפחת מכשירי ה-U11 שלה

ה-U11 EYEs הוא מכשיר לשוק הביניים המבוסס על Snapdragon 652 של קוואלקום ● על אף שהוא מציע חלק נכבד מהתכונות של מכשיר הדגל U11, כפי ששמו רומז - העיקר הוא העיניים שלו - או שתי מצלמות מקדימה

ה-U11 EYEs של HTC. צילום: יח"צ

HTC מנסה שוב להוכיח שהשמועות על מותה היו מוקדמות מדי, וקצת אחרי הסיום של CES 2018 היא הכריזה על תוספת למשפחת מכשירי ה-U11 שלה.

המכשיר החדש, U11 EYEs, הוא מכשיר לשוק הביניים המבוסס על המערכת על שבב Snapdragon 652 של קוואלקום (Qualcomm) אבל הוא מציע חלק נכבד מהתכונות של מכשיר הדגל U11, אבל כמו ששמו רומז – העיקר הוא העיניים של המכשיר, או שתי מצלמות מקדימה.

בעוד שמאחור מצויד המכשיר במצלמת 12 מגה-פיקסלים, מקדימה כאמור יש שתי מצלמות ושתיהן עם חיישן 5 מגה-פיקסלים, והן אמורות לפי החברה, לספק תמונות סלפי מרשימות במיוחד עם שימוש באפשרות לקבוע את עומק השדה, בזמן אמת או לאחר צילום התמונה, עם מצב יופי ועם תמיכה ב-HDR.

כמו אחיו הבכור, גם U11 EYEs מציע עיצוב מתכתי מבריק, ולמרות שיש שוליים, המטרה שלהם היא לתמוך ב-Edge Sense, הטכנולוגיה הקניינית של החברה שמאפשרת לבצע פעולות בטלפון בלחיצות על הצדדים. כן תומך המכשיר באפשרות לפתוח נעילה עם תמונת פנים.

U11 EYEs מגיע עם מסך בגודל 6 אינץ' ברזולוציית FHD, עם סוללת 3,930mAh ועם חיישן טביעות אצבע מאחור. הוא יימכר בצבעי אדום, כסף ושחור במחיר של כ-500 דולרים עבור גרסה עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים