השי הנבחר: מחזיק מפתחות רב תכליתי של קונסיסט

מחזיק המפתחות נבחר משום שמדובר בשי יעיל וזכיר ביותר, שבהחלט ראוי להיכלל במדור ולזכות באות GAMA

10/01/2018 14:13
מחזיק המפתחות שמחלקת קונסיסט

מדור GAMA (ר"ת Give Away Monthly Awards) ממשיך להציג לכם מתנות יצירתיות, וחלקן גם אפקטיביות, שחברות מחלקות ללקוחות. אחרי שבפעם האחרונה סקרתי את ארנק הביטקוין שמיקרוסופט (Microsoft) חילקה לחנוכה, ובתוכם שוקולדים שעליהם מוטבע סמל של המטבע הווירטואלי. הפעם בחרתי מחזיק מפתחות רב תכליתי שקבוצת קונסיסט מחלקת.

רוב מוצרי השי שהיו מקובלים בעבר, למשל מחברות ועטים, לא נשמרות כיום אצל המקבל, או שהוא שם אותן עמוק במגירה. מי כותב היום? רק מקליקים בניידים. לעומת זאת, מחזיק מפתחות הוא שי טוב ושימושי, ומפרסם את החברה מאחר שהוא נושא את שמה בבירור. המקבל נחשף לשם החברה פעמים אחדות או רבות ביום וגם זוכר אותה לטובה – עד שהוא מקבל מחזיק מפתחות יפה ויעיל יותר.

מחזיק המפתחות של קונסיסט כולל שמות של חטיבות שונות שלה. מצאתי אותו שי יעיל וזכיר ביותר, שבהחלט ראוי להיכלל במדור ולזכות באות GAMA.

מחזיק המפתחות שחילקה Secoz

מחזיק המפתחות שחילקה Secoz

יצוין כי חברת האבטחה Secoz של אופיר זילביגר, שהתמזגה לתוך BDO לפני כשנה וחצי, חילקה בזמנו מפתח רב תכליתי לתלייה על מחזיק המפתחות, שיש לו לא פחות מ-13 פעולות – מברג, סכין שופין, פותח בקבוקי בירה, פותחן קופסאות ועוד. מדובר בפיתוח ישראלי שנראה כמו מפתח לכל דבר ואפשר להעלות אותו גם לטיסות. גם הוא זוכה באות GAMA.

אם גם החברה שלכם מעוניינת להציג במדור מתנה יפה ומקורית, אתם מוזמנים לפנות לכאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים