רשות החדשנות תקצה 125 מיליון שקלים לתעשייה המסורתית

הרשות תפנה את הכסף לחברות בתעשיות שונות, על מנת להגדיל את החדשנות והטכנולוגיה שהן משתמשות בהן ● שר הכלכלה: "חיזוק התעשיות המסורתיות באמצעות טכנולוגיות חדשניות תתרום רבות לכלכלה הישראלית"

רשות החדשנות

רשות החדשנות הודיעה כי תתמוך בשנה הקרובה בתעשייה המסורתית בסכום של 125 מיליון שקלים, שיוקצו מתקציבה. המטרה היא לסייע לחברות אלה, שמוגדרות עתה על ידי הרשות כ-"מעורבות עילית ומוטות ייצור", על ידי יותר חדשנות וטכנולוגיה בתוכן – על מנת לקדם אותן. המהלך אושר באחרונה על ידי מועצת הרשות.

יצוין כי זו השנה השלישית שבה מקצה רשות החדשנות – או בגלגולה הקודם כמדען הראשי – כסף לתעשייה המסורתית. השנה, הסכום גדול ב-40 מיליון שקלים מזה שהוקצה ב-2016, שעמד על 85 מיליון.

במסגרת השינויים, יוכלו מעתה חברות המוגדרות "מעורבות עילית ומוטות ייצור" להגיש בקשות לתכניות התמיכה של רשות החדשנות. המשמעות היא הרחבת החברות שייתמכו על ידי רשות החדשנות לתחומים כמו כימיה, קוסמטיקה, מוצרי חשמל, מכונות פשוטות ועוד.

שר הכלכלה, אלי כהן, אמר כי "השקעה של תעשייה מסורתית בטכנולוגיות מתקדמות תעלה את הפריון במפעלים ותגדיל את תפוקתם. משרד הכלכלה יסייע בכל הכלים העומדים לרשותו לטובת חיבור התעשיות המסורתיות לחדשנות. התעשייה הישראלית היא מנוע צמיחה חשוב ומשמעותי בכלכלה שלנו וחיזוק התעשיות המסורתיות באמצעות טכנולוגיות חדשניות תתרום רבות לכלכלה הישראלית בעשורים הקרובים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים