דיקומנו לאבס הטמיעה מערכת שירות לקוחות ב-HP-אינדיגו

החברה הטמיעה את הפתרון הכולל של ServiceNow למערכי שירות לקוחות, בפרויקט שעלותו נאמדת ביותר ממיליון דולר

אלון בר שני, מנכ"ל HP-אינדיגו. צילום: יח"צ

דיקומנו לאבס מקבוצת One1 סיימה באחרונה פרויקט הטמעת מערכת שירות לקוחות של ServiceNow ב-HP-אינדיגו. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על יותר ממיליון דולר.

HP-אינדיגו מוכרת מכונות דפוס לבתי דפוס ולגופים גדולים בעולם, ומציעה להם הדרכה ותמיכה שוטפת. החברה מונה כ-5,000 עובדים ונותנת שירות ליותר מ-4,000 לקוחות ב- 120 מדינות.

יצוין כי HP-אינדיגו בחרה בפתרון של ServiceNow, שדיקומנו לאבס מייצגת אותה בישראל, לאחר שבחנה פתרונות שונים שקיימים בשוק. במסגרת הפרויקט יישמה החברה את פתרון שירות הלקוחות המלא של החברה שכולל, בין השאר, מודולים לניהול השירות והתמיכה, מהנדסי השטח, המלאי והרכש ומודול לניהול ידע. כל התהליכים מתבצעים באופן אוטומטי, באמצעות אפליקציה במובייל.

תהליך ההטמעה המורכב כלל כ-30 ממשקים עם מערכת ה-ERP, תוך שימוש בטכנולוגיית BUS, שתאפשר שדרוגים מהירים וקלים בעתיד.

"אני מאמין גדול במיכון ובפישוט של תהליכים מורכבים ובמתן חוויית שירות מעולה ללקוח, ואת כל זה אנחנו מיישמים באמצעות הפלטפורמה של ServiceNow. הפרויקט נוהל על ידי צוות מומחים שהעניק לנו ליווי צמוד תוך שימוש במתודולוגיות עבודה מתקדמות", אמר אלון בר שני, מנכ"ל HP-אינדיגו. "הפרויקט תורם להפיכת הקשר בינינו לבין לקוחותינו לבלתי אמצעי".

לדברי גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס, "בפעם הראשונה הגיע לקוח שביקש ליישם את פתרון השירות הכולל של ServiceNow, מהרגע הראשון. המערכת עלתה לאוויר בצורה חלקה, והפרויקט הביא לכך שמערך השירות של HP-אינדיגו עובד בצורה מאוד מהירה. ניתן לראות שיפור רב בביצועים ותרומה לשורת הרווח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים