מיזם "שמיכה לשמחה" חובר לאיטרניטי כדי לחמם את בעלי החיים בחורף

חברת ההיי-טק תרתום את מאות עובדיה לתרום שמיכות ופריטים מחממים נוספים בעבור בעלי חיים נטושים, הנמצאים בעמותות השונות ● בשבוע הקרוב תרכז החברה את התרומות בנקודות איסוף במקומות מרכזיים

לב פתוח למען בעלי החיים בישראל. צילום: Roop Dey/BigStock

בעבור רבים מאיתנו בעלי החיים כמעט שקופים, לבטח אלו שאינם מתגוררים בבתינו. אבל יש מי שפועל כל העת בכדי לגייס את החברה לראות אותם ולהיענות למצוקתם הרבה, וזה בדיוק הסיפור מאחורי היוזמה היפה הזו.

מיזם "שמיכה לשמחה" הוקם לפני כשנתיים בידי שני תאומים, בני 13.5 בלבד – אורי ויהונתן, המגדלים בביתם ארבעה כלבים. מאז הקמת המיזם ועד היום רתמו השניים מאות בני אדם לתרום שמיכות, מגבות וכלי מיטה, שהועברו באמצעותם לעמותות בעלי החיים ברחבי הארץ.

גם לאיטרניטי מקבוצת אמן יש לב פתוח למען בעלי החיים בישראל. החברה הישראלית – המתמחה בפיתוח פתרונות בינה עסקית ו-Big Data – יזמה שיתוף פעולה אסטרטגי עם "שמיכה לשמחה", במטרה לגייס שמיכות ומוצרים מחממים נוספים לתקופת החורף הקר, בעבור מאות אלפי בעלי חיים המצויים בכלביות ובעמותות, וזאת באמצעות גיוס גורמים שונים לתרומות החשובות.

במסגרת הפרויקט המשותף ומרחיב הלב הפיצה איטרניטי קריאה למאות עובדיה, מנהליה, ספקיה ושותפיה העסקיים בבקשה לתרום שמיכות, סדינים ומגבות לעמותות השונות, להסגרים ולכלביות.

לטובת הפרויקט, לו נותר שבוע עד סיומו, הקימה החברה חמש נקודות איסוף במקומות מרכזיים, והיא תדאג להעביר את הפריטים המחממים לעמותות הרלוונטיות. מנכ"ל איטרניטי, אסף בר, התחייב לממן בהתאם לצורך שליחויות גם מקומות איסוף אחרים, שאינם חלק מנקודות האיסוף הפורמליות.

חימום ורווחת בעלי החיים – תרומה לקהילה

"מיום הקמת החברה שמנו לנו בליבת הפעילות את נושא התרומה לקהילה", אמר בר. "החורף הגיע, כולנו מנסים לתפוס מחסה מהקור ליד המזגן או תנור החימום, ואסור לנו לשכוח שישנם עשרות אלפי בעלי חיים נטושים בעמותות ובאגודות שונות, המחפשים בית ומשפחה חמה. המיזם לא נועד בכדי להחליף אימוץ בעלי החיים, אך כדי לייצר בעבורם סביבה חמה עד שימצא להם בית חם", אמר.

בר, המגדל בביתו שני כלבים מאומצים מעמותות, הוסיף ואמר כי "בתקופה זו חלה עלינו החובה לדאוג ככל הניתן לחברים הטובים ביותר של בני האדם. מיזם 'שמיכה לשמחה' הוקם בידי שני ילדים מקסימים בעלי אוריינטציה יוצאת דופן בעבור בעלי חיים, וכגוף עסקי גדול אנחנו נרתמים בשמחה גדולה לסייע להם להגשים את הרצון שלהם המשקף את מדיניות החברה".

"לכולם בבית יש שמיכות, מגבות וסדינים שאין בהם צורך, והם יכולים לשמש ריפוד ובידוד עבור בעלי החיים הישנים על רצפה בכלובים בכלביות. אני קורא מכאן למנהלים נוספים בתעשייה להירתם בעצמם ולרתום את עובדיהם לפרויקט החשוב".

אין זו הפעם הראשונה שבה דואגת איטרניטי לבעלי החיים. לפני כשנתיים יזמה חברה שיתוף פעולה עם אגודת צער בעלי חיים ישראל ומימנה במשך חודש שלם את עלויות סלי האימוץ של עשרות בעלי חיים, מיזם שהוביל עשרות אזרחים לאמץ בעלי חיים ולהעניק להם חורף חמים ומגונן לכל חייהם, כמו גם בית אוהב ומשפחה מחבקת בכל עונות השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים