סמסונג ושיאומי מצטרפות ליוזמת Windows 10 על Snapdragon

לפי דיווחים, החברות הודיעו בימים האחרונים על כוונתן לייצר מחשבים המבוססים על המעבדים של קוואלקום, וכך למעשה הן מקנות לפרויקט רוח גבית חזקה למדי

Windows 10

היוזמה של מיקרוסופט (Microsoft) וקוואלקום (Qualcomm) להרצת Windows 10 במחשבים מבוססי Snapdragon מתחילה לצבור תאוצה.

כזכור בתחילת החודש, בכנס Snapdragon Technology Summit, הוצגו מחשבים ראשונים שמבוססים על הפלטפורמה המוצעת על ידי שתי החברות שמציעה זמני עבודה ארוכים במיוחד, התעוררות מהירה ביותר ממצב שינה, וכן קישוריות רציפה לאינטרנט בכל מצב – בדיוק כמו בטלפונים חכמים, התחום המערכות על שבב במשפחת ה-Snapdragon פופולריות במיוחד, אם לא המובילות.

במהלך הכנס הציגה אסוס (Asus) את הגרסה שלה לנייד המבוסס על Snapdragon 835 ומריץ באופן מלא את Windows 10, שנקרא NovaGo ומיד אחריה עשתה זו גם HP שהציגה את Envy X2. שני המחשבים הללו צפויים להגיע לשוק ברבעון הראשון של 2018, ומעט אחר כך גם לנובו (Lenovo) תציע פתרון משלה – היא כבר אמורה להציג את המחשב שלה בתערוכת CES הקרובה.

לפי דיווחים ברשת גם סמסונג (Samsung) ושיאומי (Xiaomi) הודיעו בימים האחרונים על כוונתן לייצר מחשבים המבוססים על המעבדים של קוואלקום, וכך למעשה הן מקנות לפרויקט רוח גבית חזקה למדי. למעשה, מבין יצרניות הניידים המובילות כיום, רק דל (Dell) עוד לא הודיעה על פיתוח דומה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים