הנפקת ICO מוצלחת לסירין לאבס: גייסה 120 מיליון דולר ביממה

הסכום ישמש כדי לסיים את פיתוח סמארטפון הבלוקצ'יין Finney, שעליו עומלת החברה בימים אלה, ולשיווקו ● המכשיר אמור לצאת בקיץ הקרוב ולעלות 1,000 דולר – ואולי פחות

משה חוגג, בכיר בעולם הקריפטו והבעלים של בית"ר ירושלים.

סירין לאבס (Sirin Labs), שמפתחת את טלפון הבלוקצ'יין Finney, גייסה 120 מיליון דולר ב-24 השעות הראשונות של הנפקת ה-ICO (הנפקה באמצעות טוקנים – אסימונים) שהיא מבצעת בימים אלה – כך חשפה החברה. הכסף המגויס נועד כדי לסיים את עבודות הפיתוח של המכשיר ולהקים מערך שיווק.

הנפקת ה-ICO נעשתה דרך האינטרנט, כאשר כל מי שרוצה יכול להעביר כסף לחברה, והיא מהווה חלק מהשקת מערכת ההפעלה הפתוחה Sirin OS.

משה חוגג, מייסד ומנכ"ל סירין לאבס, המהווה חלק מקבוצת סינגולריטים, הסביר בשיחות ועידה עם עיתונאים כי "אני מסתובב בעולם במשך כארבעה חודשים ונמצא בקשר עם משקיעים פוטנציאליים, כך שכשהכרזנו על ההנפקה, הם היו מוכנים. עד לשעות אלה, 5,600 אנשים רכשו את הטוקנים שלנו".

לשאלת כתב אנשים ומחשבים מדוע החליטה החברה לגייס מימון בהנפקת ICO ולא בצורה קונבנציונלית אמר חוגג כי "עשינו זאת משתי סיבות: ראשית, אני מאמין בשיטה הזו, ושנית, בדרך זו הגענו לקהילה של הרוכשים הפוטנציאליים של הטלפון שאנחנו מפתחים, ואני מאמין שמי שלקח חלק בהנפקה ורכש טוקנים – ירכוש גם את המכשיר".

להערכתו, המכשירים הראשונים יצאו לשוק באוגוסט-ספטמבר הקרובים. הוא ציין כי החברה זקוקה לעוד 75 מיליון דולר כדי לסיים את הפיתוח של ה-Finney וכי כל סכום שיגויס מעבר לכך ישמש לשיווקו של המכשיר, בין השאר להקמת מוקדי מכירות.

מכשיר ה-Finney  הוא הסמארטפון הראשון שמיועד ל-"דור הבלוקצ'יין" ומשלב פתרונות אבטחה, ארנק למטבעות דיגיטליים וחיבור לרשת בלוקצ'יין עצמאית, שתאפשר שימוש בשירותים ואפליקציות בצורה פשוטה, מאובטחת וללא עמלות העברה. המכשיר פועל על מערכת ההפעלה Sirin OS, שמבוססת על אנדרואיד (Android) – מה שיאפשר שימוש יומיומי במכשיר, לצד יישומי בלוקצ'יין.

לדברי חוגג, מחירו של ה-Finney צפוי לעמוד, נכון לעכשיו, על 1,000 דולר, אולם החברה עושה בימים אלה מאמצים להוריד אותו עד לכדי 500 דולר.

יצוין כי סירין לאבס גייסה באחרונה את כדורגלן הענק ליאו מסי, על מנת שישמש שגריר שלה. מסי יופיע באירועים ובפרסומות של החברה, ויקדם את המכשיר החדש ברשתות החברתיות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רני רוגל

    למה יש רושם שמשה חוגג חוגג על חשבון העולם? פנטזיונר? שרלטן? גאון שיווק? אולי הכל יחד. מפחיד

אירועים קרובים