מנהלים ממליצים על סטארט-אפים; והפעם: עינת צור-שיין, ServiceWise

צור-שיין, מייסדת ומנכ"לית משותפת של ServiceWise, ממליצה על Reps AI - סטארט-אפ שפיתח מערכת שמאפשרת לענות ללקוחות במהירות וביעילות

עינת צור-שיין, מייסדת ומנכ"לית משותפת של ServiceWise. צילום: יח"צ

איזה סטארט-אפ לכד את עיניך באחרונה, שאינו עובד עם ארגונך?
"Reps AI, שפיתח מערכת שלומדת מהנציגים הטובים ביותר בצוות שירות הלקוחות ומאמנת את שאר הצוות איך לענות בצורה היעילה והמהירה ביותר, ומאפשרת חסכון רב בזמן התגובה ללקוחות. המנוע של Reps AI מבוסס על לימודי מכונה והאלגוריתם, שפועל בשלב זה רק באנגלית, משתמש ב-'התשובה הטובה ביותר'. יש לחברה הזו 10 לקוחות גדולים ראשונים, בעיקר בארצות הברית".

מדוע בחרת דווקא בסטארט-אפ הזה?
"הסטארט-אפ צד את תשומת ליבי במסגרת ה-Dreamforce השנתי של Salesforce, שהתקיים לפני שבועות אחדים בסן פרנסיסקו והשתתפנו בו . התרשמתי שהמוצר שלהם בא לפתור בעיה אמיתית ובצורה אינטליגנטית, שמתחברת לעולם התוכן שבו אנחנו, ב-ServiceWise, חיים – שירות לקוחות.

כמו כן, התרשמתי מהצוות של Reps AI. מדובר ביוצאי לייבפרסון (Liveperson), בעלי ניסיון בתחום שירות הלקוחות, שכשעבדו עם צוותי שירות לקוחות של בנקים גדולים בארצות הברית ושל אתרי מסחר, ראו צורך בהתייעלות וביכולת לזהות בעיות בצורה אוטומטית, על מנת לפתור אותן. אני מתחברת לכך שאנחנו יכולים ללמוד מההיסטוריה ולנסות להשתפר בעזרתה".

מהו הדבר הבא, להערכתך, בעולם הסטארט-אפים? מה יהיו התחומים החמים?
"אני עוקבת אחרי תחום מרתק שנקרא Machine learning of voice sentiment – call analysis of customer service, ובעברית – לימודי מכונה על מנת לנתח שיחות של לקוחות, וחוזה שזאת מגמה שתתפתח בשנה עד שלוש השנים הקרובות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים