בוחרי האמוג'ים הורידו את המים על הקקי העצוב

לאחר ניסיונות להכניס אמוג'י של קקי עצוב לשימוש בניידים ב-2018 ההחלטה נפלה, או יותר נכון נשטפה לאסלה - והאמוג'י החום והעגום לא יהפוך לחלק מחיינו

אמוג'ים - בלי קקי עצוב. צילום אילוסטרציה: פול קוניגהאוס, BigStock

תכניות להציג "ערימת קקי עגמומית" כאמוג'י זכו לסירוב מצד הקבוצה האחראית על יצירת הסמלים המאוירים, שיש להם, ללא ספק, חלק בולט באמצעי ההבעה שלנו. הסמל הוצג כאחד מאמוג'ים רבים שייכנסו לשימוש ב-2018, אבל הוא הכעיס את אנשי הקבוצה, שאמרו שהאיור "מביך" אותה.

מי שאחראי להחלטה המקוממת הוא ה-Unicode Consortium – הגוף שקובע אילו אמוג'ים יוצגו במכשירים הניידים שלנו. הדברים התגלו לאחר שהשבוע סיפק הארגון למפתחים את גרסת הבטה הראשונה של Emoji 11, שמכילה 130 טיוטות איורים של דוגמניות, לובסטר ואפילו גיבורת על נשית. אלא שברשימה לא היה זכר לקקי העצוב.

השינויים בגרסת הבטה החדשה של האמוג'ים כוללים אפשרות לבחור את המגדר של גיבור העל או הסופר רשע, כמו גם אפשרות לבחירת גוון עור לרגל ולכף הרגל של הדמות ו-48 רצפים חדשים בעבור גבר ואשה, שכוללים וריאציות של צבע העור והתספורת. בנוסף, מעכשיו נכללת ברשימה היכולת להחליף על פי דרישה את הכיוון לשמאל או לימין באמוג'ים מסוימים, כמו אקדח, רץ או רכבת. יש גם אמוג'ים חדשים של ברבור, גירית, דגל פיראטים וסמל האינסוף.

יחד עם הקקי העצוב הוסרו מהרשימה פני סימן שאלה ופני OK, ובינואר מתוכננת סקירה נוספת לחידושים אחרים. הרשימה הסופית צפויה להיות מאושרת ברבעון הראשון של השנה הבאה, כשההחלטה עליה תתקבל בינואר, וההודעה הרשמית אמורה לצאת במרץ.

בכל מקרה, אפילו לנוכח הצער על היעדר הקקי העצוב, כדאי לזכור שלא ברור איך ייראו לבסוף האמוג'ם שהתקבלו. זאת, משום שה-Unicode Consortium אוצר את הרשימה הרשמית והרגילה של האמוג'ים, אך האופן שבו הם יוצגו במכשירים תלוי בטלפון של כל אדם ואדם ובמפתחי היישומים השונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים