זאביק הירשמן מונה לסמנכ"ל מערכות המידע של קבוצת G4S בישראל

הירשמן פרש מקבוצת אפריקה ישראל אחרי כהונה של 10 שנים בתפקיד המנמ"ר ומחליף את אייל נאור, שממשיך ב-G4S בתפקיד ניהולי אחר

זאביק הירשמן, סמנכ"ל מערכות המידע של קבוצת G4S בישראל

זאביק הירשמן, עד כה מנמ"ר קבוצת אפריקה ישראל, מונה לא מכבר לסמנכ"ל מערכות המידע של G4S בישראל. הירשמן פרש מאפריקה ישראל לאחר כהונה של 10 שנים. בתפקידו החדש הוא מחליף את אייל נאור, שממשיך בחברה בתפקיד ניהולי אחר.

הירשמן הוא בעל תארים בכלכלה ובמדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן, בוגר יחידת מודיעין עילית ובמהלך השנים ביצע שורה של תפקידים בכירים בניהול מערכות מידע קריטיות ומורכבות, וניהול אגפי פיתוח במגזרים שונים בענף ה-IT. בין היתר, הוא הקים בבורסה את מערכות המעוף – לרבות מערכות מסחר, סליקה וניהול סיכונים, ובמוטורולה תקשורת סלולרית הקים מערכות ERP, בילינג ו-CRM, כמו גם ניהל את מערכות הליבה והמידע.

בשנים האחרונות הוביל הירשמן תנופת פיתוח גדולה בתחום המחשוב והטכנולוגיות בקבוצת אפריקה ישראל, ועל כך זכה בתחרות מצטייני המחשוב השנתית של אנשים ומחשבים, בקטגוריית ה-CIO המצטיין. הוא אף השתתף בפרויקטים הגדולים של הקבוצה – החל מ-"בית הכלא", דרך מכרזי BOT, שיפור תהליך המכירות בנגב ובאחרונה גם בפרויקטים של משרד השיכון.

G4S (בעבר Group4Securicor) היא חברת שירותי אבטחה בינלאומית, שהוקמה ב-1901 ובסיסה בבריטניה. היא נחשבת לחברת האבטחה הגדולה בעולם, פועלת ביותר מ-125 מדינות ומעסיקה למעלה מ-625 אלף עובדים. אחרי וולמארט (WalMart) ופוקסקון (Foxconn), היא המעסיקה הפרטית השלישית בגודלה בעולם. החברה נסחרת בבורסות של לונדון ושל קופנהגן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים