דיווחים: אתר Mashable נרכש על ידי זיף דייוויס בכ-50 מיליון דולר

עולם המו"לות בצרות פיננסיות - זה כבר ידוע ● דיווחים על מכירת אתר הטכנולוגיה למוציא לאור האימתני, בכ-20 אחוזים מערכו המשוער, היא ללא ספק עדות לכך

אהבה קונים בכסף. אילוסטרציה: BigStock

אתר הטכנולוגיה Mashable נמכר למוציא לאור הענק זיף דייוויס (Ziff Davis), כך על פי דיווח שפורסם לאחרונה ב-וול סטריט ג'ורנל (The Wall Street Journal).

זיף דייוויס, המוציא לאור, אשר עוסק ומתמחה בתחומי הטכנולוגיה, הגיימינג והבריאות, קונה את החברה הפועלת מניו יורק תמורת כ-50 מיליון דולרים, שהם כ-20% מהערך של Mashable שעמד על 250 מיליון דולר, לאחר סבב גיוס של 15 מיליון דולר שהתקיים בשנה שעברה, בהובלת טרנר (Turner) של טיים וורנר (Time Warner).

מכירתו הכוללת של אתר Mashable, שמתמקד בסיפורים הקשורים לעולם ההיי-טק ומתפרסם מאז 2005, באה לאחר כישלונותיו של המו"ל שלו להשיג מימון נוסף במהלך השנה, כך על פי מקורות של הג'ורנל. לאחר שלא זכה לעניין מספיק מטעם משקיעים פוטנציאליים, הציע עצמו Mashable החל רק לפני כמה חודשים למכירה על כל נכסיו.

הדיווח של הג'ורנל גם טוען כי על אף שדחיפה לכיוון תכני וידיאו באתר הביאה להתייצבות בהכנסות, ולמרות מיליוני המבקרים החודשיים, המגזין עומד לפרסם דו"ח הפסד לשנת 2017.

עסקת מכירת האתר, לפי אנליסטים, אינה קרובה למחיר שהמייסד, פיט קאשמור, או המשקיעים, כולל טרנר, קיוו לקבל בעבורו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים