Shark Serve תפיץ את פתרונות ארקסרב בישראל

ארקסרב מפתחת ומשווקת ברחבי העולם פתרונות High-End להגנה על המידע לסביבות וירטואליות, פיזיות וענן ● Shark Serve תפיץ את פתרונותיה לאחר שרכשה את פעילות Trust-IT, המפיצה את פתרונות ארקסרב בישראל בשנים האחרונות

אייל ברש, מנהל פעילות ארקסרב בישראל. צילום: קובי קנטור ז"ל

Shark Serve תפיץ בישראל בבלעדיות את הפתרונות של ארקסרב. זאת, לאחר שרכשה את פעילות ההפצה של Trust-IT, המפיצה את פתרונות ארקסרב בארץ בשנים האחרונות.

ארקסרב מפתחת ומשווקת ברחבי העולם פתרונות High-End להגנה על המידע לסביבות וירטואליות, פיזיות וענן (Unified Data Protection).

יצוין כי Shark Serve הוקמה בתחילת 2015 כחברת הפצה לפתרונות טכנולוגיים. החברה מנוהלת על ידי שחר לסרי, מומחה בתחומי ה-IT והפריסייל הרוחבי לפתרונות תשתיות מחשוב, בדגש על תחום ה-Unified Data Protection. לצוות של החברה היכרות רבת שנים עם הטכנולוגיות והפתרונות של ארקסרב, לרבות בתחומי הגיבוי, הארכוב וההתאוששות מאסון.

צוות Shark Serve שוקד בימים אלה על תכניות שמטרתן המשך הרחבת פעילות ארקסרב בישראל, הגדלת בסיס הלקוחות בסגמנטים השונים ושדרוג מערך השירות והתמיכה.

אייל ברש, מנהל הפעילות של ארקסרב בישראל, מסר כי "הרכישה של Shark Serve את פעילות ההפצה של Trust-IT משקפת את ביצועינו בישראל ותגדיל את הנוכחות שלנו בצורה משמעותית. אני סמוך ובטוח שהיא תיקח את פעילותנו בארץ לשלב הבא ותתרום משמעותית להרחבת מעגל הלקוחות בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים