פייסבוק משיקה כלים חדשים לעסקים קטנים

מדובר בהרחבה של פתרונות אותם התחילה החברה לאפשר בשנה שעברה שכללו כאלה שמטרתם לאתר לקוחות אפשריים גם במדינות אחרות

פייסבוק. צילום: BigStock

פייסבוק (Facebook) הכריזה על הרחבת פורטפוליו הכלים העסקיים שהיא מציעה לשימושם של עסקים קטנים. מדובר בהרחבה של פתרונות אותם התחילה החברה לאפשר בשנה שעברה שכללו פתרונות שמטרתם לאתר לקוחות אפשריים גם במדינות אחרות.

לפי החברה, הכלים החדשים מיועדים להקל על בעלי העסקים לבנות מסעות פרסום במסגרת הרשת החברתית, וזאת מבלי צורך ליצור מודעות ייעודיות לכל מדינה בנפרד, וגם בלי צורך לבצע מחקרי שוק עצמאיים.

אחת ההכרזות החדשות מהווה הרחבה לכלי 'קהלים דומים' שהוצגה בשנה שעברה. הכלי זה אפשר לבעלי העסקים לזהות במדינות אחרות קהלים הדומים לפרופיל של לקוחות העסק בפייסבוק במדינת האם שלהם. כעת ניתן לאתר את הקהלים הללו במספר מדינות בו זמנית, בפעולה יחידה, בהתאם לכל שילוב מדינות שהעסק בוחר.

בלי צורך במחקר מקדים

העסקים יכולים אחר כך להשתמש בתוצאות הללו כדי לבנות מסע פרסום שיכוון לכמה מדינות בבת אחת, כשפייסבוק אחראית לתרגום, תוך שהיא מבטיחה ניטול מטיבי של התקציב שהקצה העסק למסע הפרסום המסוים. ניתן יהיה גם לבחור ערים מסוימות כמטרות למסע הפרסום, כאמור בלי צורך במחקר מקדים, וזאת בהתאם למדדי גודל.

בנוסף הכריזה החברה על כלי ניתוח חדש בשם Cross Border Insights Finder שמאפשר לבחון את ביצועי מודעות הפרסום בכל המדינות בהן הוא עולה, בהתאם למטרות העסק וגם לצורך איתור שווקים פוטנציאליים חדשים. החברה גם מציעה קורס מקוון כשמטרתו לעזור, כך היא טוענת, למצג את העסקים גם במדינות אחרות.

לפי פייסבוק יותר מ-1.2 מיליארד משתמשי פייסבוק מחוברים לעסקים קטנים, וכ-103 מיליון אנשים מחוץ לישראל מחוברים לבתי עסק ישראלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים