"המטרה: להגן ביעילות על מסדי הנתונים"

שחר קורן, מנהל אזורי ב־Rimini Street ישראל, מתאר את שירות אבטחת המידע החדש שהושק על ידי החברה

שחר קורן, מנהל אזורי ב־Rimini Street ישראל. צילום: יח"צ

"בכל חודש או בכל רבעון, אורקל (Oracle) משחררת קובץ עם תיקונים (פאטצ'ים) שמטרתם להתגבר על פגיעה אפשרית במסד הנתונים. אנחנו ב־Rimini Street יכולים לספק גישה חדשנית להגנה: השקנו את הפתרון המתקדם של Rimini Street לאבטחה, המתוגבר בטכנולוגיה של McAfee, כדי לספק אבטחה מהירה ויעילה למסדי נתונים, יחד עם מוצר תיקון וירטואלי", אומר שחר קורן, מנהל אזורי ב־Rimini Street ישראל.

קורן אומר, כי שירות האבטחה למסדי נתונים של Rimini Street "מבוסס על הטכנולוגיה של McAfee, ומספק פתרון אבטחה של הדור הבא, להגנה על מסדי הנתונים שלכם. הוא מגן על מסדי נתונים מפני פגיעות ידועות ובלתי ידועות, על ידי פיקוח וניתוח זיכרון של מסדי נתונים וחסימת ניסיונות התקפה, אף לפני שהגיעו אל מסד הנתונים – באמצעות תיקון וירטואלי".

קורן מסביר כי תיקון וירטואלי "עשוי להפחית את הזמן הנדרש על ידי משתמשים להגנת מסד הנתונים, בהשוואה לתיקון מדור קודם של יצרני התוכנה. תיקון מדור קודם כזה הוא לרוב בלתי יעיל, בשל שחרורו בטרם עת של התיקון, המורכבות של תיקונים במונחים של קודי אפליקציה, והתנאים לבחינתו של הקוד".

לפי קורן, אפשר כבר להשיג את השירות החדש עבור מסדי הנתונים של סאפ (SAP), אורקל, מיקרוסופט (Microsoft) ויבמ (IBM).

לפי דבריו של קורן, "בניגוד לתיקונים מדור קודם, תיקון וירטואלי מאפשר לכפות את מדיניות אבטחת המידע של החברה, אף לפני שהפגיעות חודרות אל רשת הארגון. התיקון הווירטואלי פועל לזיהוי ניסיונות התקפה ולהסטתם – לפני שהם מגיעים אל מטרתם. בתיקון אוטומטי, אין צורך בשינויים ישירים בנכס המוגן. אפשר ליישם עדכונים באופן אוטומטי, והם מותאמים לאיומים המשתנים בתכיפות תמידית".

תיקון וירטואלי – כולל, יעיל, בטוח וקל ליישום

קורן ממשיך להסביר שתיקון וירטואלי "הוא כולל, יעיל, בטוח וקל ליישום. הוא מספק לחברות הגנה מהירה נגד מפגעים, ומשמש פתרון בעל עלות-תועלת רבה יותר, אשר אינו משפיע על מערכות הייצור.

תיקון מדור קודם מחייב שינוי של קוד קיים, דבר העלול לגרום לסיכונים חדשים ולהוביל לבעיות בלתי צפויות במערכות המצויות בבסיסו של העסק. תיקון וירטואלי אינו מחייב בחינה מרובה, זמן ועלויות".

קורן מצטט מחקרים של קבוצת Aberdeen, אשר מצאו כי קיים פער זמן משמעותי בין גילוי הפגיעה על ידי הציבור, ובין זמינות של תיקון מהיצרן, מצב שעלול להותיר עסקים חשופים לפגיעה במערכות ה־IT שלהם – למשך חודשים ויותר.

ממצא נוסף ממחקר זה מראה כי 42% של פגיעות מוכרות במסדי הנתונים אינן מתוקנות במשך שנה. לפי המחקר, התוצאה של שחרור מאוחר של תיקונים, והימשכות השיבושים במערכת בשל איחורים אלו, היא שהתיקונים אינם מיושמים כלל. המחקר קובע כי העלות השנתית של תיקונים לחברות בינוניות, שיש להן 100 משתמשים מורשים למסד הנתונים, הוא כארבעה מיליון דולרים.

"שירות האבטחה החדש והמתקדם המוצע על ידי Rimini Street לתיקון מסד נתונים", מסכם קורן, "מספק אבטחת מידע ברמה גבוהה, ותיקוני אבטחה כוללים".

"כחלק משירות התמיכה המוגבר שלנו, Rimini Street מסייעת ללקוחות לזהות סיכוני אבטחה ופגיעות למתן אותם ולהגן מפניהם במטרה להגיע לאפליקציות מוגנות יותר. אבטחת מסד הנתונים המתקדמת של Rimini Street מאפשרת הגנת מסד נתונים בטוחה, יעילה ובעלות-תועלת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים