האם יש תור ארוך בכניסה למסעדה או בקופה בסופר? תשאלו את גוגל

הענקית משיקה שירות חדש שיאפשר לכם לקבל - בעת חיפוש אחר מסעדה, ובעתיד גם חנויות גדולות ומקומות אחרים - פרטים על אורך התור ומשך הזמן שתצטרכו להמתין ● עוד שירות שעושה את החיים קלים יותר ואת התלות בגוגל לגדולה יותר

שירות שמאפשר לחסוך את התור הארוך בדרך לשולחן המיוחל. צילום אילוסטרציה: Sonjachnyj, BigStock

בשנים האחרונות ממלא מנוע החיפוש של גוגל (Google) תפקיד נכבד בתכניות היציאה שלנו. אנחנו מחפשים דרכו מסעדות חדשות או מבררים אודות אלה שאנחנו מכירים – מתי הן פתוחות או באיזו שעה ייסגרו, מה התפריט העדכני שלהן ועוד. אבל לגוגל יש רצון קבוע להגדיל את התלות שלנו בסיוע שלה והיא עושה את זה שוב, עם שירות חדש שעונה לשם Wait Times.

ענקית הטכנולוגיה הודיעה אתמול (ג') כי היא מציגה באמצעות השירות זמני המתנה ממוצעים של כמיליון מסעדות. בנוסף, יספק השירות סיכום של כמה זמן אנשים מבלים בממוצע במסעדה וכמה זמן הם מחכים בה בזמן השיא. בעתיד מתכננת גוגל להוסיף מסעדות רבות לשירות אבל כבר מעכשיו, אם המסעדה שחיפשתם נכללת בשירות, תוכלו לראות את התכונה בעת הקלדת שמה בחיפוש מקומי, בנייד או בשולחן העבודה.

הבא בתור: התור בחנויות

מעבר למסעדות, מתכוונת גוגל לסייע לכם לזהות האם התורים בסופרמקרט, בכניסה למוזיאונים או בחניות גדולות ממושכים או זריזים. התכונה הזו עדיין לא נכנסה לאפליקציית המפות (Google Maps) או למנוע החיפוש, אבל בתוך כשבועיים – עד חג ההודיה – החברה מקווה שתוכלו להתעדכן באמצעותה גם בנוגע לתורים הללו ולהיערך לקניות שלכם בהתאם.

גוגל אומרת שהאומדנים מבוססים על "נתוני היסטוריה אנונימיים", וכך היא מחשבת את זמני ההמתנה לעסקים כמו מוזיאונים וחנויות מזון.

אף על פי שזה מרגיש קצת כאילו גוגל נוגסת בעוד חלק מחיינו ומייצרת עוד תלות שלנו בה, צריך להודות שהתכונה הפשוטה הזו עשויה להקל על החיים, כיוון שאם זמנכם קצר ולא הזמנתם מקום מראש, תבחרו כנראה לחפש מסעדה או חנות אחרת אם המקום שאליו תכננתם להגיע עמוס במיוחד באותו הזמן.

שימו לב שכבר כיום מציעה גוגל את השירות Popular Times, שמופיע בתוצאות החיפוש אחר מסעדות, ומאפשר למשתמשים לדעת, באופן כללי, מתי בתי האוכל שהם מתעניינים בהם הכי עמוסים. גם כך אפשר לתכנן מראש האם ברצונכם לבלות במקום שקט ומעט דליל בקהל, או לסעוד ולשתות במקום הומה וגדוש. תכונת זמני ההמתנה הופכת את ההחלטה איפה ומתי לאכול לאפילו יותר קלה, במיוחד במסעדות שלא מקבלות הזמנות מראש וכשמתעורר אצלכם רצון ספונטני לצאת לארוחה בחוץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים