אילן גרינבוים מונה לנשיא ישראלינק, שעוסקת בערים חכמות

גרינבוים, בעל ניסיון עשיר בניהול בעולמות הטכנולוגיה, התקשורת ומוצרי הצריכה, ינהל את החברה, שמייצגת בישראל את CIVIQ האמריקנית ומחזיקה ברישיון מטעמה להפעלת תשתיות לניהול עיר חכמה

אילן גרינבוים, נשיא ישראלינק. צילום: דור מלכה

אילן גרינבוים מונה לנשיא ישראלינק (Isralink), נציגת CIVIQ בארץ. ישראלינק מחזיקה בזיכיון שלה להפעלת תשתיות לניהול עיר חכמה בישראל, ומייצגת את החברה האמריקנית לייצור תשתיות לניהול עיר חכמה ומתקני תקשורת למרחבים ציבוריים. החברה צפויה להשיק פיילוטים לפרויקט בישראל עם רשויות מקומיות וגופים אחרים במהלך 2018.

גרינבוים שימש כמנכ"ל סוני (Sony), ישפאר, נוקיה (Nokia) וקבוצת יורוקום, ועסק במגוון רחב של תפקידי ניהול בעולמות הטכנולוגיה, התקשורת ומוצרי הצריכה. הוא ייצג לאורך שנים רבות בישראל חברות בולטות בעולם בתחומים אלה ולאחר מכן עבר לעסקים פרטיים.

CIVIQ מבצעת כיום מיזם תקשורת בניו-יורק, בשותפות עם גוגל (Google), קוואלקום (Qualcomm) ועיריית ניו-יורק, כשההשקעה בתשתיות נאמדת ב-200 מיליון דולר, מתוך השקעה של מאות מיליוני דולרים בפרויקט כולו. במסגרת פרויקט ענק זה נפרסו עד היום, רק בניו-יורק, כ-1,300 מתקני תקשורת עם מסכי ענק במרחב הציבורי, ועוד אלפים ייפרסו בהמשך. המתקנים משמשים כתשתית לניהול עיר חכמה ומספקים, בין היתר, תקשורת אלחוטית מהירה, מידע לרשויות על נפח תנועה, מזג אוויר, נתוני רעש ונתוני חנייה, ו-Wi-Fi בטווח של עד 80 מטרים. בעתיד יספקו המתקנים שירותי חדשות ובידור, הודעות חירום מטעם הרשויות, גישה למידע עירוני ותקשורת עם התושב. כיום נרשמים מיליוני שימושים במכשירים מדי יום, בתפוח הגדול בלבד.

גרינבוים אמר כי "במסגרת תפקידי כנשיא ישראלינק, בכוונתי להוביל ולסייע להנהלת החברה לקדם את פיתוח תחום הערים החכמות בישראל, ולעזור בהתוויית האסטרטגיה. ערים חכמות ובטוחות יכולות לשפר את איכות חיי כולנו, ולאפשר לנו קבלת שלל שירותים בצורה יעילה ואיכותית יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים