סנאפ ו-NBC משיקות אולפנים לסנאפצ'ט

החברה האם של יישום העברת ההודעות ושיתוף סרטוני הווידיאו סנאפצ'ט וחברת התקשורת NBCUniversal, שהיא חלק מתאגיד הענק קומקאסט, משיקות מיזם בדמות אולפן משותף להפקת תכנים שישודרו ביישום

קופצת למים של טיק-טוק. סנאפ

סנאפ (Snap) ו-NBCUniversal מקימות יחד סטודיו הוליוודי המוקדש להעשרת האפליקציה בתכני בידור מקוריים שישודרו על הפלטפורמה בעתיד.

שתי החברות כבר הפיקו לפחות שלוש תכניות של סנאפצ'ט (Snapchat) במאמץ להגיע לצופים רבים יותר, לנוכח העובדה שהקהל הסלולרי ממשיך וגדל. בין ההפקות, תכנית חדשות יומית בשם Stay Tuned ותכנית בידור מרשת !E, העונה לשם Rundown.

הפרטים הכספיים של שיתוף הפעולה הנוכחי לא נמסרו, אולם ידוע כי בחודש מרץ השקיעה NBCUniversal – שמהווה חלק מתאגיד הכבלים והתקשורת הגדול בעולם, קומקאסט (Comcast) – סכום של 500 מיליון דולר בסנאפ, כחלק מההנפקה ראשונה של החברה לציבור.

לורן אנדרסון, בעבר סגן נשיא בכיר לתכניות פריים-טיים ב-NBC ומי שהיה אחראי על הלהיטים, "המשרד" (The Office) ו-"מחלקת גנים ונוף" (Parks and Recreation), יהיה קצין התוכן הראשי של הסטודיו החדש, כך בישרו החברות.

מיליארדי צפיות ו-173 מיליון משתמשים עשו את עבודה השכנוע

החברות אמרו כי NBC ספורט תמשיך בשותפות עם סנאפצ'ט ו-Buzzfeed בכדי ליצור סרטוני Discover במהלך אולימפיאדת החורף 2018 שתיערך בדרום קוריאה. סרטוני סנאפצ'ט הקודמים שהניבה השותפות הזו במהלך אולימפיאדת הקיץ, שהתקיימה בריו דה ז'נרו ב-2016, זכו ליותר מ-2 מיליארד צפיות.

בחודש אוגוסט הודיעה סנאפ כי התכנית Stay Tuned נראתה על ידי למעלה מ-29 מיליון צופים ייחודיים מאז השקתה ביולי, וכי יותר מ-40% מהצופים צפו בתכנית לפחות שלושה ימים בשבוע, מה שמעיד על פוטנציאל גבוה בעבור בעלי אתרים להגיע לקהלים הצעירים יותר, שמאפיינים את ציבור המשתמשים בסנאפצ'ט. ברבעון השני, התגאתה סנאפצ'ט בממוצע של 173 מיליון משתמשים יומיים פעילים.

רמת המעורבות הגבוהה של הקהל בסנאפצ'ט בתכניות שיצרה שכנע את חברת התקשורת להתקדם במיזם הקמת האולפן, אמרה מגי סונייבק, נשיאת NBCUniversal Digital Enterprises, שהוסיפה והסבירה כי כעת תתרכז החברה ב-"פענוח של מה שבאמת מהדהד על הפלטפורמה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים