הרבעון של נטפליקס: זינוק בהכנסות וברווח הנקי

הכנסות החברה ברבעון השלישי עלו ב-30% והרווח זינק ב-150% ● נטפליקס עקפה את תחזיות הגידול במספר המנויים, שעלה ביותר מחמישה מיליון

נטפליקס

נטפליקס (Netflix) סוגרת רבעון טוב מאוד מבחינתה, עם עליות בולטות בהכנסות ובעיקר ברווח הנקי, שקפץ בשיעור תלת ספרתי.

על פי התוצאות שפרסמה החברה ונכונות לרבעון השלישי של השנה, ההוצאות הכלליות אמנם עלו ב-25.73%, ועמדו על 2.75 מיליארד דולר, אולם ההכנסות גדלו בשיעור ניכר יותר – 30.3%, מה שהביא אותן לכמעט שלושה מיליארד (2.99, ליתר דיוק).

החברה הציגה ברבעון עליות יפות גם בסעיפי הרווח: זה התפעולי צמח ב-97.17% ל-209 מיליון דולר וזה הנקי קפץ ב-150% ל-130 מיליון. הרווח הנקי למנייה האמיר ב-141.67% ל-29 סנט.

במהלך הרבעון הוסיפה החברה 5.3 מיליון מנויים ובכך עקפה את תחזית האנליסטים. נטפליקס היא החברה הגדולה בעולם שמעניקה שירותי בידור וטלוויזיה דרך האינטרנט: מספר מנוייה עמד בסוף הרבעון על 104 מיליון, ב-190 מדינות – לרבות ישראל. ביולי האחרון היא השיקה ממשק מלא בעברית וחבילות במחיר התחלתי של 29.90 שקלים לחודש. כמו כן, היא חברה לשירות הטלוויזיה של פרטנר והחברות מציעות חבילה משותפת.

מדי יום משדרת נטפליקס כ-125 מיליון שעות, כולל סרטים, סדרות דוקומנטריות ועוד. בין הסדרות הבולטות בה ניתן למצוא את נארקוס, כתום זה השחור החדש ובית הקלפים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים