סער גילאי, לשעבר מנהל בכיר ב-HPE, מונה למנכ"ל טרידיון

גילאי, שהוביל את עסקי הענן של HPE, עובר להוביל את חברת הענן הישראלית, שפועלת ממשרדיה שבסן פרנסיסקו ובישראל

סער גילאי, מנכ"ל טרידיון

טרידיון (Teridion), חברת נטוורקינג ישראלית מבוססת ענן, גייסה את סער גילאי, לשעבר מנהל בכיר ב-HPE, כמנכ"לה החדש – כך פורסם באחרונה בפורצ'ן (Fortune).

החברה, שפועלת מזה כארבע שנים ואשר לה משרדים בסן פרנסיסקו ובישראל, משתמשת בטכנולוגיית ענן בכדי להאיץ את תעבורת האינטרנט, ומכנה את שירותיה "נתיבי אינטרנט מהיר". על מנת לעשות זאת, היא מפעילה את תוכנת הניתוב שלה על שירותי האינטרנט של אמזון, AWS, כמו גם על פלטפורמות Google Cloud ,IBM Cloud ,Microsoft Azure ,DigitalOcean ו-Alibaba Cloud Computing, ועל שירותיהן של שותפות ענן אחרות.

גילאי אמר לפורצ'ן כי הטכנולוגיה של טרידיון מוצאת את "הדרך הטובה ביותר" לנתב את הנתונים. "אנחנו מפתחים את האינטרנט בזמן אמת ומשנים נתיבים במהירות. אם יש הפסקה באזור אחד, אנחנו עוקפים את זה", הוסיף.

"עידן הדורש גישה חדשה לרשת"

בהצהרה לתקשורת הוא ציין כי "העידן של כל-דבר-מועבר-דרך-האינטרנט דורש גישה חדשה לרשת. זמני תגובה לא מקובלים הם רעים עבור הלקוחות ורעים לעסקים. עם יותר ויותר נתונים שנוצרו באופן דינמי על ידי יישומים ומשתמשים, טכנולוגיות קיימות כמו CDNs (רשתות לאספקת תוכן) אינן מספקות".

כחלופה, ציין גילאי את טכנולוגיית KumoXSM של טרידיון עבור ספקי תוכנה כשירות (SaaS) המעוניינים להאיץ את מהירות העברת הנתונים באינטרנט. המוצר של החברה מאפשר להם, לטענתו, "להתמקד בפיתוח יישומים גדולים במקום לדאוג לרשת ולפרוש תשתית נוספת".

גילאי, שהוא כיום חבר במועצת המנהלים של Xilinx, שימש כסגן נשיא בכיר וכמנהל כללי של פתרונות תקשורת ב-HPE עד לנובמבר 2016. הוא מילא תפקיד מרכזי בהעברת HPE לרשתות המוגדרות על ידי תוכנה (SDN) ו-וירטואליזציה של פונקציות רשת (NFV). גילאי הצטרף לחברה ב-2010, באמצעות הרכישה של 3Com שביצעה HPE, והוביל את עסקי הענן שלה. לפני כן, בין השנים 1998-2005, הוא השתייך לסיסקו (Cisco).

על לקוחות טרידיון נמנות, בין השאר, החברות Box ,Egnyte ,Merrill ו-Upthere, שנרכשה באחרונה על ידי ווסטרן דיגיטל (Western Digital).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים