נפטר נתן איכנבלט, לשעבר מנהל הסטודיו באנשים ומחשבים

איכנבלט הצטרף לחברה ב-1988 ועבד בה עד שנת 2009 ● הוא הקים וניהל את הסטודיו של אנשים ומחשבים, תוך טיפול בכל ההיבטים שלו, לרבות ההיבט המחשובי ● בן 58 היה במותו

נתן איכנבלט, לשעבר מנהל הסטודיו באנשים ומחשבים, ומראשוני העובדים בחברה – נפטר בפתאומיות. איכנבלט, בן 58 במותו, מת מדום לב ביום ג' בשבוע שעבר. הלווייתו נערכה בערב שמחת תורה. רבים ליוו אותו בדרכו האחרונה בבית העלמין של הוד השרון, מקום מגוריו.

איכנבלט, בעל כרטיס עובד מספר 4 באנשים ומחשבים, הצטרף לחברה ב-1988 ועבד בה עד שנת 2009. הוא הקים וניהל את הסטודיו של אנשים ומחשבים, תוך טיפול בכל ההיבטים שלו, לרבות ההיבט המחשובי.

בחלוף השנים, גדל היקף הפעילות של הסטודיו ובשיאו הוא מנה 13 גרפיקאים וגרפיקאיות. הסטודיו של אנשים ומחשבים, אותו איכנבלט ניהל, סיפק מגוון שירותים גרפיים לחברות היי-טק ו-IT בשוק המקומי. בחלוף יותר משני עשורי עבודה בחברה, איכנבלט עזב את תפקידו – ויצא לדרך עצמאית.

כל המכירים את נתן העידו עליו כי הוא היה "מענטש", ישר וטוב לב, מאיר פנים, נכון לעזור ומפיץ אנרגיה חיובית על סביבתו. עוד ציינו חבריו ובני משפחתו את המסירות הרבה שלו למשפחתו. כך, עד מותם, לאורך שנים רבות – נתן טיפל במסירות רבה בהוריו ובאחיו משה, שהיה הלום קרב ממלחמת יום הכיפורים.

הוא הותיר אחריו את אשתו רוז, לה היה נשוי משך 31 שנים, ושלושה ילדים: הבכורה, בר-ברכה, דלית וכפיר, ושני נכדים, וכן אח נוסף.

קברו של נתן איכנבלט ז"ל. צילום: פלי הנמר

קברו של נתן איכנבלט ז"ל. צילום: פלי הנמר

דליה פלד, מנכ"לית אנשים ומחשבים, אמרה כי "נתן שלנו, ז"ל, עובד נשמה באנשים ומחשבים, במשך יותר מ-20 שנים היה מנהל הסטודיו המיתולוגי, כאשר הפרינט היה מלך. זה בלתי נתפס שנתן איננו. אנו המומים מלכתו בטרם עת של נתן יקירנו, כשחזר מריצת בוקר ומת מדום לב. נתן האהוב על כולם, נתן המקצוען, שעל כל שאלה ידע להשיב, ולכל בקשה לעזרה הוא הושיט ידו".

עוד אמרה כי "נתן גידל דור של גרפיקאיות באנשים ומחשבים. הייתה לו הסבלנות להדריך, ללמד, לעזור. אנו משתתפים בכאבה הגדול של המשפחה".

יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים, אמר כי "תפקידו הרשמי של נתן היה מנהל הסטודיו והמעצב הגרפי הראשי של החברה, אך בפועל הוא היה הרבה יותר מזה. נתן היה אוטודידקט, שלמד, פיתח והטמיע לא מעט מהמערכות שמהוות עד היום בסיס לתשתית הוויזואלית של אנשים ומחשבים. כל טכנולוגיה חדשה שצצה והייתה קשורה בתהליכי הפקת העיתונים שלנו, עיצוב, קריאייטיב ועוד – איתגרה אותו מחדש. הוא הקדיש לכך ימים ובעיקר לילות, עד שיכל לה, ומעולם לא ויתר".

"כמנהל, נתן שימש כמנטור לכל אחד ואחת מהעובדים שלו, עם מלוא הסבלנות, הרצון לסייע ובעיקר – הוא הקרין אהבה וחום. תמיד נזכור אותו עם החיוך, הרוגע והשלווה שהקרין על הסובבים אותו, בכל שעה משעות היום, וגם בשעות הלחוצות, שהן חלק מהשגרה של כל מי שעוסק בתחום".

יהי זכרו ברוך.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זוהר דוד

    צר לי לשמוע רק עכשיו תהיו חזקים השם איתכם בהצלחה בכל התחומים

אירועים קרובים