אפל מוסיפה מאות אמוג'ים חדשים לחיינו

האימוג'ים הם חלק ממערכת ההפעלה החדשה של ענקית הטכנולוגיה, המכונה Apple iOS 11.1 ● מעבר להוספת אפשרויות, גיוון וצבעוניות מביאים איתם האימוג'ים, באופן מתקדם ומשמח, יותר אפשרויות של מגדר ניטרלי

אימוג'ים - תמימים או לא?! אילוסטרציה: BigStock

בעוד פחות מחודש צפוי המכשיר הנייד החדש של אפל (Apple), ה-iPhone X, להגיע לשווקים, אבל עוד קודם לכם אנחנו מקבלים המון אמוג'ים חדשים שאמורים להשתחרר יחד עם עדכוני התוכנה בעבור ה-iOS ,MacOS וה-WatchOS.

מאות האמוג'ים החדשים כוללים בין היתר כמה דמויות חדשות בעלות מגדר ניטרלי, סוגי מזון כגון קוקוס, ברוקולי, כריכים, כיסון וון-טון, כמו גם שפע של יצורים מיתיים וביניהם למשל בת-ים, דרקולה, ופיה, שהמראה שלה לא מסגיר את מגדרה.

כמו כן נכללים בעדכון iOS 11.1 ציורי אימוג'ים כגון אשה עם מטפחת ראש, הנקה, זומבי, אדם בתנוחת לוטוס, קונכייה, סמלילי סמיילי חדשים כמו ראש מתפוצץ או סמיילי שמסמן להיות בשקט, ועוד הרבה חידושים אחרים. כולם הוכרזו כבר ביום האמוג'י העולמי, שהתקיים ב-17 ביולי.

עוד עדכון גדול הוא היכולת החדשה לומר "אני אוהב אותך" באמצעות אמוג'י שמסמל זאת בשפת הסימנים האמריקנית. לדברי אפל, "האמוג'י החדשים עוצבו לחשוף כל פרט והותאמו מתווים מאושרים ב-Unicode 10".

ענקית הטכנולוגיה הודיעה ביום ו' כי החל מהשבוע היא תתחיל לגלגל את האימוג'ים החדשים אל מכשיריה עם עדכוני מערכת ההפעלה הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים