CimiComp תקיים בישראל תחרות סטארט-אפים בתחום החדשנות הרפואית

באירוע ההשקה שיתקיים ב-18 באוקטובר, תיפתח ההרשמה לתחרות CimiComp 2018 על סך פרסים של שני מיליון דולר

CimiComp

CimiComp, שותפות ישראלית-סינית להשקעות, שמטרתה לממש שיתופי פעולה בין טכנולוגיות רפואיות ישראליות לבין חברות סיניות, תקיים ב-18 באוקטובר 2017 את אירוע ההשקה שלה בישראל, במעמד כ-100 משקיעי עוגן וראשי חברות מובילות מעולם ההשקעות בתחום מדעי החיים בישראל.

CimiComp שואפת לזהות חברות חדשניות ישראליות בתחום מדעי החיים, לספק השקעות מהירות בצורה של הלוואות המירות (Convertible Loan), לבחון התאמה טכנולוגית לשוק הסיני, להוביל סבבי השקעות חדשים ולתמוך בשלבים עתידיים של צמיחה והתפתחות בסין.

באירוע ההשקה תציג CimiComp את מנהליה ושותפיה האסטרטגיים ותציג את האסטרטגיה ואת הפעילויות המתוכננות והעתידיות שלה. באותו אירוע יוכלו גם המשקיעים להציג בפני שותפי CimiComp את תיק ההשקעות שלהם ולבחון את האפשרויות לשיתופי פעולה בתחומי הטכנולוגיות הרפואיות, בשוק הסיני.

סך פרסים של שני מיליון דולר

באירוע ההשקה יוצג גם הסטארט-אפ הזוכה בתחרות CimiComp 2017 – תחרות החדשנות הרפואית סין-ישראל – אשר תתקיים יום קודם לכן, ב-17 באוקטובר 2017. התחרות פתוחה לחברות סטארט-אפ העוסקות במחקר, פיתוח וטכנולוגיות מסחריות בתחום מדעי החיים, ביניהן חברות למכשירים רפואיים, IVD ו-IT רפואי.

המועד האחרון להגשת המצגות לתחרות זו הוא 4 באוקטובר 2017, וחברות המבקשות להתקבל לתחרות צריכות לעמוד בקריטריונים: לפחות 12 חודשים של פעילות, השקעות של לפחות 800 אלף דולר קודם להרשמה, לפחות שלושה עובדים במשרה מלאה, כוונה ליזום סבב השקעות של מיליון דולר ומעלה ב-12 החודשים הבאים.

באירוע ההשקה גם תכריז CimiComp על תחרות CimiComp 2018 שתתקיים בחודש ינואר 2018, על סך פרסים של שני מיליון דולר, ב-Convertible Loan, כשהפרס הראשון יעמוד על מיליון דולר, הפרס השני יעמוד על 600 אלף דולר והפרס השלישי יסתכם ב-400 אלף דולר.

CimiComp היא, כאמור, שותפות ישראלית סינית, ששותפיה הם אורן רסולי הישראלי ורוג'ר לו הסיני. רסולי מתמקד מזה כ-12 שנים בשיתופי פעולה ישראליים-סיניים בתחומים השונים של מדעי החיים.

רסולי היה חבר במשלחת הסחר של ישראל לסין, עמד בראש חטיבת ביטוח ומדעי החיים בפועלים אסיה דיירקט וכיהן כמנהל פיתוח עסקי של DavidShield Insurance. ב-2013 ייסד את RasCon, חברת בוטיק לבנקאות וייעוץ.

ל-לו, 19 שנות ניסיון בפיננסים, פיתוח עסקי ותפעול. לו שימש כמבקר הפיננסי של Shanghai Links Executive Community ושל Shanghai Ferragamo. במשך למעלה מעשור, לו שימש כסמנכ"ל הכספים של PTL – פלטפורמת ייעוץ, סיוע ואינקובציה בין ישראל לסין. ב-PTL סייע לחברות שונות בתחום הבריאות לחדור לשוק הסיני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים