"המשכיות עסקית ויעילות אנרגטית – קווים מנחים לארגונים"

"בין אם מדובר באתר פנימי או חיצוני, השוק הישראלי הפנים את משמעויות העלות הכוללת, ובייחוד עלויות התפעול של חוות השרתים וכיצד ניתן לחסוך ממון רב בחשבון החשמל לאורך שנים", אמר יגאל שניידר, מנכ"ל אלכסנדר שניידר, בפרויקט המיוחד של אנשים ומחשבים

יגאל שניידר, מנכ"ל אלכסנדר שניידר. צילום: יח"צ

איך אתה מסכם את השנה בהיי-טק הישראלי?
"המשכיות עסקית ויעילות אנרגטית הפכו בתשע"ז לקווים המנחים ארגונים מהסקטור הפרטי בבואם להקים חוות שרתים. בין אם מדובר באתר פנימי או חיצוני, נראה שהשוק הישראלי הפנים את משמעויות העלות הכוללת, ובייחוד עלויות התפעול של חוות השרתים וכיצד ניתן לחסוך ממון רב בחשבון החשמל לאורך שנים.

האינטרנט של הדברים מביא עמו הזדמנויות עסקיות מרתקות גם לתחום שלנו. כך הוא עולם 'התקרה הדיגיטלית' – שכולל תאורת לד ב-POE וחיישנים תקרתיים, המאפשרים להתאים את התאורה בצורה אופטימלית, לפי העדפת המשתמשים. גם תחום לכאורה מיושן כמו תאורה הפך ליישום.

תחום נוסף הוא EDGE Data center – חוות שרתים זעירות, הממוקמות קרוב לחיישנים ומקורות הנתונים ומאפשרות עיבוד נתונים ואחסון מקומיים לפעילויות אינטרנט של הדברים בזמן אמת.

כמו כן, האיומים על מדינת ישראל, המפורסמים חדשות לבקרים, וטכנולוגיות הטילים של אויבינו הביאו עימם תובנה שאיום הייחוס העיקרי כיום לשרידות מתקנים קריטיים הוא פגיעה ישירה. לשם כך, יידרשו הארגונים בשנה הבאה עלינו לטובה למצוא פתרון לחוות הייצור או ההתאוששות מאסון, שהמיגון בה מסוגל לעמוד בפגיעות ישירות וחוזרות".

מיהו איש השנה שלך בהיי-טק הישראלי?
"איש השנה שלי הוא יורם יעקובי, המנכ"ל הפורש של מרכז הפיתוח של מיקרוסופט (Microsoft) בישראל. בהנהגתו הפך המרכז הישראלי ליזם ולמנהל של פעילויות האקסלרטורים והסטארט-אפים של מיקרוסופט ברחבי העולם. תוך שהיא מעסיקה יותר מ-1,000 מהנדסים, זכרה מיקרוסופט ישראל, בניצוחו של יעקובי, לפעול גם במישור החברתי-לאומי ולהביא אל ההיי-טק מגזרים ישראליים שמודרו ממנו עד כה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים