מורות ומורי בתי הספר היסודיים בקריית גת קיבלו מחשבים ניידים

המחשבים ניתנו להם במסגרת תוכנית מחשב נייד לכל מורה של קרן אתנה, והם יקבלו גם הדרכה מקצועית של 120 שעות

מימין: שלמה ישי, מנכ"ל הקרן לקידום מקצועי בהסתדרות המורים; אורי בן-ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה; יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים; אבירם דהרי, ראש עיריית קריית גת; מוריה זגורי, יו"רית סניף הסתדרות המורים בקריית גת; דפנה תמיר, מנהלת תוכנית מחשב נייד לכל מורה בקרן אתנה; וזהבה גור, מנהלת אגף החינוך בעיריית קריית גת - בטקס חלוקת המחשבים הניידים למורים בעיר. צילום: אמיר אלון

מורים ומורות מ-12 בתי הספר היסודיים בקריית גת קיבלו באחרונה מחשבים ניידים במסגרת תוכנית מחשב נייד לכל מורה של קרן אתנה. בנוסף, יקבלו המורים הדרכה מקצועית של 120 שעות, שתקנה להם כלים להפוך את סביבת הלמידה למתקדמת יותר. חלוקת המחשבים התבצעה בטקס חגיגי שנערך בהיכל התרבות בעיר.

במסגרת תוכנית מחשב נייד לכל מורה חולקו עד היום מחשבים ניידים לקרוב ל-15 אלף מורים וגננות ב-1,253 בתי ספר וגני ילדים ב-123 רשויות מקומיות, יחד עם קורסי הכשרה מקצועיים.

חלוקת המחשבים למורי בתי הספר היסודיים בקריית גת התאפשרה בזכות תרומתם של קרן אתנה, בנק מסד, הקרן לקידום מקצועי של הסתדרות המורים, משרד החינוך, המגבית היהודית ועיריית קריית גת.

אבירם דהרי, ראש העיר, ציין בטקס שעל המורים מוטלת המשימה המאתגרת להפוך את השימוש במחשב למושכל ומעשיר, להשתמש ביתרונותיו ולכוון את התלמידים בדרכי השימוש בו.

אורי בן-ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה, אמר כי "המחשבים הניידים יסייעו למורי קריית גת בשיפור ההוראה וחוויית הלמידה, ובמקביל יחזקו את מעמדם". הוא ציין ש-"פעילותה של קרן אתנה מעוררת עניין רב גם בחו"ל ותוכניותיה מוצגות בכנסים בינלאומיים בתחום החינוך".

יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים, אמרה ש-"התחלנו בחלוקת מחשבים גם למורים בחינוך המיוחד ואפשרנו סביבת עבודה נוחה ותומכת יותר – הן עבור עובדי ההוראה והן עבור התלמידים". היא ציינה את שיתוף הפעולה של עיריית קריית גת עם שאר הגורמים.

בטקס השתתפו, בנוסף לדהרי, בן-ארי ובן דויד, בין היתר, דפנה תמיר, מנהלת תוכנית מחשב נייד לכל מורה בקרן אתנה; רון כהן, מנהל השיווק והמכירות של בנק מסד; שלמה ישי, מנכ"ל הקרן לקידום מקצועי בהסתדרות המורים; אורלי ז'ק, מפקחת תקשוב במחוז דרום של משרד החינוך; עופר בבלי, מנכ"ל המשרד הישראלי של הפדרציה היהודית של שיקגו; זהבה גור, מנהלת אגף החינוך בעיריית קריית גת; ומוריה זגורי, יו"רית סניף הסתדרות המורים בעיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים